Wednesday, December 31, 2008

WAN FARID: WANITA ITU ANAK SAUDARA SAYA!

"Wanita yang sedang menyanyi bersama saya itu adalah anak saudara saya sendiri dalam majlis perjumpaan keluarga di rumah seorang saudara yang turut dihadiri anggota keluarganya termasuk isteri dan anak-anak saya, selain ibu bapa anak saudara saya." - Wan Ahmad Farid Wan Salleh, calon BN untuk pilihanraya kecil Parlimen Kuala Terengganu.

Semalam, Wan Farid memberi penjelasan mengenai gambar beliau berkaraoke yang disiarkan oleh beberapa blog terutamanya blog pro-pembangkang.

Penjelasan beliau disiarkan oleh Utusan Malaysia hari ini. http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0101&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_01.htm

Tambah Wan Farid: "Kuala Terengganu sekarang ini basah dengan hujan, tetapi mereka ini nampaknya kekeringan isu. Mungkin ada pihak yang nak menggambarkan saya seorang yang terlibat dalam aktiviti-aktiviti di lounge, pusat karaoke dan sebagainya.”

Abang saya ada, ayah dia (anak saudara) pun ada di sebelah kanan, tetapi dalam laman web berkenaan, hanya ada gambar saya dan gambar anak saudara saya itu setengah, seolah-olah memberi gambaran yang tersendiri.”

“Ini adalah tindakan berniat jahat, bila gambar itu disiarkan di Internet, banyak pihak yang membuat andaian dengan pelbagai rumusan tentang karakter saya.”

2 comments:

~PakKaramu~ said...

Assalamu'alaikum Wr,Wb

Selamat menyambut tahun baru masehi dan hijrah

PAPA GOMO said...

ASALAM SAUDARA,
GEREJA TERBESAR DI ASIA TENGGARA DI BUKIT JALIL ANGKARA SIAPA???
http://gomo-no1.blogspot.com/