Sunday, May 1, 2016

NAZRI AZIZ: SAYA SEDIA BERTUMBUK DENGAN MAHATHIR



"Kalau beliau (TUN DR MAHATHIR MOHAMAD) pilih untuk hendak bertumbuk kita boleh bertumbuk, saya bersedia untuk bertumbuk dengan beliau (DR MAHATHIR) bila-bila masa," Nazri Aziz.

30 comments:

Anonymous said...


ni 1manusia yg tak ada adab & kurang ajar. rasa diri lebih besar dr tuhan.

mulut kurang ajar. inilah manusia yg najib sayang

Anonymous said...

Mempunyai pelajaran tinggi tetapi otak kurang,rasa malu sangat bila sesaorang yang muda hendak ajak orang tua bertumbuk.Pakai otak ajaklah yang muda atau sebaya dengan diri.Dulu patut sambut cabaran dari orang muda yang offer cabaran ini.

Anonymous said...

Sungguh tak beradab menteri2 sekarang. Sedangkan banyak kemudahan yg mereka kecapi sekarang ni hasil dari jasa Tun Mahathir jugak. Sungguh tak mengenang budi. Macam Tun tak pernah buat satu jasa pun.

Kalau Tun tak betul mentadbir dalam masa 22 tahun dulu lagi Malaysia ni dah tergadai. Menteri2 yg ada sekarang ni pun belum tentu boleh pegang kuasa.

Anonymous said...

Orang tua ada berkata "Biar kurang makan jgn kurang ajar".
Ni lah contoh terbaik politik yg "low class".

Dia ni ingat Tun kisah sangat ke perkataan sampah yg keluar
dari mulut dia yg kotor tu? Tak luak pun jasa yg Tun curahkan
selama ini.

Cuba bertumbuk dgn orang yg sebaya ada berani? sekarang bolehlah
cakap sebarangan tunggu berapa tahun lagi bila penyakit dah hinggap
kat badan dan wang ringgit dah tak mengalir lagi di account...baru
terhegeh2 dgn kain pelikat nak kenal masjid dan surau...siap
dgn tasbih buat gentelan...tersengeh2 bila jumpa rakyat yg dah tak
perdulikan dia. Nazri jgn melampaui batas...ingat atas ikhsan Tun
yg bersahabat dgn bapak kamu arwah Tan Sri Aziz yg membolehkan kau
duduk selesa sampai sekarang...kalau tidak pun kau hanyalah berstatuskan
Loyar Buruk aja...ingat tu!

roslan othman said...

Sibangang ni kalau galak nak bertumbuk ajak saya la ,tak yah ajak Tun M kerana dengan Tun M kita lawan guna akal ,tumbuk tumbuk ni tak main dengan saya ok sebab saya pun perangai macam Nazeri dan Zahid jenis Gengster baru cun ,teringin sangat nak buboh tapak kaki dekat muka nazeri ini.

Anonymous said...

Eh berapa besar punya haram jadah species ini! Ingatlah banyak rakyat yg menyumpah seranah mereka yg mempertahankan penipun terhadap rakyat secara senyap yg cuma tidak terdengar oleh mereka. Lambat laun hidup akan dimakan sumpah sebelum itu terjadi baiklah balik lah kepangkal jalan semoga rakyat dapat mengampunkan kesalahan besar ini. Percaya lah doa rakyat yg teraniaya dek pemimpin haloba akan termakbul juga.

Anonymous said...

bila hang nak mampuih

Anonymous said...

sembang awak memang macam orang tak ada otak

Anonymous said...

Suruh dia bertumbuk dgn abang dia yg stroke kt tmn melawati
haramjadah ni pun tak pernah bersyukur
waktu you akn sampai
ALLAH manusiani HANYA KAU YG MEMBALASNYA

Anonymous said...

Assalam Bro,kenyataan dari seorang menteri yang bongok !

Anonymous said...

Assalam Bro,kenyataandari seorang menteri yang bongok !

Anonymous said...

Tun M yang ajar dia... Klau Tun M jadi PM dia boleh brtumbuk dgn Najib.. La ni Najib PM mesti dia kena jaga ketua dia... Standard la tu tuan-tuan .

Anonymous said...

Ini adalah species menteri2 kitchen cabinet Najib Razak. Semua apa yang mangkuk ni cakap semua bau longkang hapak. He is worst than the bangla sweeper.

Cahaya Al Majid said...

UMNO dah terdesak tu...semakin lancang dia bercakap semakin jijik orang melayu kat UMNO..sah pemimpin UMNO gangster ..lawan pakai faktala Nazri baru jantan.

Anonymous said...

Saya pun mahu bertumbuk dgn Nazri tua ni..

Tp kalau pecah muka jgn cari polis..
Ni kes one by one..buat agreement dulu..

Sial betul

Marilah..

Anak Bukit Jelutung said...

Ha, ha, ha.
Kah, kah, kah.

Nak lawan bertumbuk dengan YABhg. Tun.

Belum tentu boleh menang...


Kah, kah, kah.

Anonymous said...

Puki mak punya orang, kalau aruah bapanya masih hidup, memang dah kena penampar, Phui!...macam boss yang besar..bangsat

Anonymous said...

Ajak orang tua umur 90 tahun bertumbuk? Kerana banyak bertanya?
Teringat iklan anak dengan bapak di TV.

Anonymous said...

Najis aziz ni bodoh biol mampus..kena lenyek lori bagus ni

Anonymous said...


tuan2 jgn marah

mungkin nazri aziz, panglima islam & melayu ni, mabuk whisky masa jumpa media.

biasalah bila mabuk

Anonymous said...



Najib yang suruh nazri ckp macam tu.

Anonymous said...

Saya yang berumur 62 tahun adalah lebih sesuai untuk bertembung dengan Nazri kaki buli ini yang hanya berani lawan orang tua berumur 90tahun.Sila beri waktu dan tempat Encik Nazri dan jangan bawa geng pula.

Anonymous said...

Jadikan Nazri ni MENTERI TONG SAMPAH pon baik!!!

Menteri Tak Guna Satu Sen!!

Anonymous said...

Kepala bapa dia nazri nak harem ni ...butuh ajak org tua umur 90 tahun bertumbuk...ada akai ka.....puiiii....

Anonymous said...

nazri, azalina, salleh, rahman, ahmad, annuar, dll ...

semua dah kenyang makan dedak hasil mencuri duit rakyat

nampak sangat mutu menteri najib ni lebih teruk dari SAMPAH dan RACUN

UMNO kini rosak kerana mereka ini

fat hippo ke yang jadi "otak udang" disebalik kenyataan mereka ni?

sebab najib dah takde telur ...

Anonymous said...

ini orang memmang tak boleh pakai .samceng kampong dusun.....

Dinding Papan said...

Ini bukan menteri la..x dak pelajaran punya orang la..sijil beli ni..mana ada kelulusan..orang macam nazri bodo ni layak jadi pecacai angkut taik saja...

Dinding Papan said...

Ini bukan menteri punya bahasa la..orang bodo ni..mana ada kelulusan..sijil bapak dia beli ni..nazri bodo ni layak jadi pecacai angkut taik saja ganti lori najis indahwater...

Sakit hati said...

Perangai macam babi...anak cucu dia pun esok ikut perangai dia

Sakit hati said...

Perangai macam babi...anak cucu dia pun esok ikut perangai dia