Sunday, August 3, 2008

SAIFUL BUKHARI: MANGSA ATAU BERMAIN POLITIK?

Friday, August 1, 2008

Tugas-tugas seorang BEKAS "Coffee Boy" kepada DSAI

Assalammulaikum dan salam sejahtera,
Di sini, ingin saya terangkan tugas-tugas saya sebagai seorang "Coffee Boy":
1) Membantu Ibrahim Yaacob iaitu Ketua Staff menguruskan jadual DSAI.
2) Mengatur pertemuan sulit. (e.g ahli parlimen yang hendak lompat parti , mesyuarat di Kondo Desa Damansara milik teman rapat DSAI)
3) Mengiringi DSAI ke :
a) Hong Kong- Awal Mei 2008
b) Bangkok - Hujung Mei 2008
c) Singapore- 16 dan 18 Jun 20084)

Selanjutnya saya akan BONGKAR di mahkamah nanti. Diharap bersabar.Terpulang kepada anda untuk mempercayai atau tidak. Atau cuba minta DSAI jelaskan sendiri samaada benar atau tidak.

Kepada DSAI, saya mengucapkan selamat bertanding.Buat saudara saudari sekalian, seperti yang dijanjikan saya akan melakukan SUMPAH dalam masa terdekat memandangkan siasatan kes saya ini seperti yang dimaklumkan telah pun selesai.

Saya berdoa agar pihak Pejabat Peguam Negara dapat mengambil kes ini kerana saya mahu mendapatkan KEADILAN.

SAIFUL BUKHARI
http://mohdsaifulbukhari.blogspot.com/2008/08/tugas-tugas-seorang-coffee-boy.html


Petikan di atas adalah dari blog Saiful Bukhari. Agak janggal bagi seorang mangsa yang diliwat membuat kenyataan yang boleh menjejaskan perbicaraan mahkamah.

Kadang-kadang kita tertanya-tanya adakah Saiful pun mahu menjadi ahli politik!

No comments: