Friday, June 20, 2008

TERKINI: SAPP TETAP PENDIRIAN



TETAP TIDAK PERCAYA: Agendadaily news baru sahaja mengeluarkan sms alert berbunyi seperi berikut: Majlis Tertinggi SAPP putuskan usul undi tidak percaya terhadap PM adalah pendirian rasmi parti berkenaan.
Perkara itu diumumkan pada sidang media MT SAPP di KK petang ini selepas mesyuarat lebih 5 jam. Bagaimanapun parti itu tidak mencapai kata sepakat sama ada akan keluar BN atau tidak. Presiden SAPP Yong Teck Lee sebaliknya meminta wartawan tanya kepada S/U Agung BN Tengku Adnan mengenai parti itu dalam BN. Sidang media masih lagi berlangsung. - Agenda News.

BPR MENGHANTUI YONG TECK LEE: Setelah mengejutkan negara dengan undi tak percaya kepada PM, Yong Teck Lee kini berdepan dengan tuduhan rasuah bernilai RM5 juta ringgit.
Mengikut akhbar The Star (http://www.thestar.com.my/news/story.asp?file=/2008/6/20/nation/20080620144715&sec=nation) BPR sedang menyiasat Yong Teck Lee berhubung dakwaan pembayaran RM5 juta dari penjualan saham kepunyaan anak syarikat negeri Sabah kepada agen beliau pada tahun 1996 ketika beliau memegang jawatan Ketua Menteri Sabah.

No comments: