Saturday, February 13, 2016

BN TERBALIK DI LANGKAWI?

APAKAH orang Kedah sedang mengAJAK negeri-negeri lain untuk turut serta menaikkan bendera BN secara terbalik?

Mungkin itu hasrat mereka.

7 comments:

Anonymous said...

nak Tanya...berapa ribu org umno atau BN kat angkawi????? kataah cua 10000 orang...... nak Tanya soalan bodoh...... rasanya yg gantu bendera BN teralik tu (satu benderalah) 10000 orang atau sorang?.... takat nak pasang bendera keliling pulau tu bro.... aku rasa ramai lagi gang main tarian singa beb.... usah rasa besar sngatlah weiiiii.....

Anonymous said...

Labeh baik kita mengadakan mensyuarat tergempar oleh cawangan-cawangan umno bagi mengambil kata putus dan membawa kebahagian untuk memdapatkan keputusan dari kita membiar ahli membuat demo dengan mengantong bendera terbalik.Jadilah manusia yang berpendidikan/sekira dalam agama bukan mengikut tetapi mencari,itulah sebaik=baiknya.Jadi pemimpin lebeh baik bertanggung jawab dari hanya menjadi badut.

Anonymous said...

Suroh Roy pi check betoi2 sapa punya kerja.

Anonymous said...

org bn kat langkawai mgn separuh atau kurang..xpe yg penting kita tolak umno/bn..satu kawasan parlimen dah hilang..hihihi

Mohd Ridzuan Ariffin said...

Tak kira la berapa org.... seorg pun dia tetap ahli umno, kalau penyakit berjangkit kepada seorg atau lebih dlm sehari, setahun sudah jadi berapa org, kalau bertahu2 mau tinggal ketua dan ajk je parti umno ni..... fikir2 kan lah, benda ni kena cari jalan penyeselaian bukan tunjuk kem mana yg lebih byk penyokong...

KZSO said...

umno and bn is dead under najib

Anonymous said...

Jawapan onani pemakan dedak kedua2 anon di atas...
Meh jawapan:
1. Ko ingat geng tarian singa pon hadap sgt ke dgn bn skrang? Ko ingat geng tu sokong bn jgn kn langkawi..semua negeri!
2. Alahai...masa mat bashah buat keje kotor rampas kerusi mb ade buat mesy? Tetibe press conference kn?
MM x dpanggil pon dlm mesy dgn jibby the coward dicktator di peringkat persekutuan...ko rasa?