Sunday, December 19, 2010

TAIB MAHMUD BERGELAR SUAMI KEPADA WANITA LUBNAN




SAH. Taib Mahmud, Ketua Menteri Sarawak yang berusia 74 tahun, telah memperisterikan seorang wanita Lubnan yang usianya 46 tahun lebih muda dari beliau. Gambar akad nikah Taib ini disiarkan oleh Mingguan Malaysia hari ini.



Majlis akad nikah dan persandingan diadakan di kediaman beliau di Demak Jaya malam kelmarin dan disaksikan oleh beberapa pemimpin negeri.




Mingguan Malaysia mengesahkan perkahwinan Taib ini semalam. Klik link berikut untuk membaca berita ini:




8 comments:

Anonymous said...

hahhaha..org pompuan kalau usia 74 dah nyanyuk...tapi lelaki bole kawen lagi wooo.....vroom vroommm!!

Anonymous said...

Taib,
All the best.
Jangan lupa nasihat aku...."DI DAPUR MESTI CUKUP BERAS,DI BILIK MESTI CUKUP KERAS"
KEBAS CUKUP CUKUP ASALKAN JANGAN BABAS.

Aku pun nak ikut jejak kau.
Sama samalah kita.

IMAM BONJOL

Anonymous said...

Aku sokong IMAM BONJOL.
Aku pun nak nasihat juga.
Ibarat kereta tua, kita tak boleh start enjen dan terus masuk gear.Nanti enjen mati tengah jalan.Kah kah kah.

Mula mula start enjen dulu.
Sementara tunggu enjen panas,kita mesti lap body kereta.
Bila dah panas,baru masuk gear.Itu pun mesti perlahan lahan.Kalau tidak,nanti terbalik.Kereta di atas
drebar di bawah.
Boleh patah gear rod.

Danny Lau said...

Tahniah! Syukur ini semua takdir dan nikmat kurniaan Allah. Apapun manusia kata, rezeki, jodoh dan ajal semuanya ketentuan Allah.

Tabik Pehin Sri kerana kawin cara gentleman, bukan kawin Siam punya, macam kebanyakan orang. Hehehe...

Danny Lau said...

All the best Pehin Sri. Tak semestinya perkahwinan kerana sex kannnn....

Anonymous said...

Aku bangga jadi orang serawak. Ketua Menteri aku berjiwa muda, energertic nak pimpin serawak.

atuk kesepian said...

apa yg kita nampak, orang tuo ni mmg seleranya kepada pompuan arab.. dulu Iraq dan kini Lubnan pulak. pompuan dia lebih tinggi dari dia.. okey ke? bertuahlah orang tuo ni.. dapat gadis mudo. Tak leh nak bayang. Dulu sultan Selangor dan Pahang dapat bini muda. semuanya badan solid dan cantik pulak.. aku jugak yang gigit jari...

zuraimi said...

hilang idea nak komen... pasal tergelak dgn komen di atas...hahahahh....