Monday, October 15, 2012

HANYA 44% PENGUNDI INDIA SOKONG BN

Terdapat 900,000 pengundi India dan menurut Presiden MIC, G.Palanivel, hanya 400,000 menyokong Barisan Nasional.
http://www.mmail.com.my/story/mic-%E2%80%98struggling%E2%80%99-33519

Dengan kata lain, hanya 44.44% pengundi India menyokong kerajaan, dan selebihnya, sebanyak 55.56% menyokong Pakatan Rakyat.

Sudah hampir dua tahun Palanivel mengemudi MIC dan nampaknya Presiden Ke-8 MIC ini gagal "mempopularkan" MIC kepada pengundi-pengundi India.

Mungkin orang India perlukan hero baru dalam MIC!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Aney, minta maaf banyak , kita tengok kalu aney serupa itu UMNO - Pak LAh tak boleh tahan lama duduk atas.. serupa tak ummphh!!! banyak india lari duduk tengah-tengah , MIC dia orang tak mau , Pakatan dia oarng sudah serik , Nala serupa juga juga 3 X 3 , dia punya parti tak boleh pakai , tak dak kuat.

Tapi kita ingat ada satu orang cakap , bagus banyak buat kerja , Melayu ada itu Najib kita rasa India ada itu Menteri buruh , Dato Subramaniam. Kita ingat ini orang boleh pi banyak jauh atas.. jika mau MIC tersu hidup kasi ini jawatan sama dia , baru kita ingat MIC boleh bangun balik.
Dato boleh pencen serupa Pak Lah..

UMNO PARTI PENJARA said...

Muhyiddin Dan Puteri UMNO Mahu Najib BERUNDUR... Kenapa?

~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~


Tapi yang terpenting... Pemuda dan Puteri UMNO yang kononnya barisan pelapis kepada UMNO tetap BODOH... Tetap TOLOL.. Itu yang pasti..

Disebabkan KEBULUR sangat nak berjuang untuk UMNO, Pemuda dan Puteri UMNO sanggup menipu dan memperbodohkan diri sendiri untuk sama2 menipu dan memperbodohkan orang2 tua kat kampung, saudara dan adik2 mereka... Jika Pemuda dan Puteri UMNO tidak boleh menggunakan akal dengan bijak, kenapa tak jadi LEMBU saja?







(( edit, copy & paste Page FB Kump. Generasi Baru keluar UMNO ))