Wednesday, October 3, 2012

DENDAM SHAHIDAN KASSIM

“Saya sedar ramai tidak mahu membantu PFA kerana saya sudah tidak berkuasa, namun insya-Allah satu hari nanti saya akan kembali berkuasa. Jika hari itu tiba, pada masa itu, saya tidak akan melayan sesiapa yang enggan bekerjasama dan berjuang dengan saya.” - Shahidan Kassim, bekas Menteri Besar Perlis.
http://www.hmetro.com.my/articles/HutangalongdemiPFA/Article

Pada usia 61 tahun dan dilahirkan ketika Tanah Melayu dikenali sebagai Malaya, Shahidan, rupa-rupanya masih menyimpan cita-cita untuk kembali berkuasa.

Dari kenyataan beliau di atas yang disiarkan oleh Harian Metro hari ini, tidak menghairankan rakyat Perlis menganggap beliau sebagai Ketua Pembangkang di Perlis, bukannya PAS atau PKR.

Kita doakan Shahidan kembali berkuasa.

No comments: