Tuesday, December 6, 2011

SYED ALI DESAK SHAHRIZAT LETAK JAWATAN MENTERI

“Sekali lagi saya tegaskan, Shahrizat selaku Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat hanya ada satu pilihan, iaitu berundur segera daripada kabinet jika benar beliau sayangkan parti.

“Kita selalu bercakap mengenai ketelusan, bersih dan bertanggungjawab, maka sekarang inilah masanya untuk Shahrizat berbuat demikian untuk membuktikan bahawa beliau seorang pejuang tulin UMNO." - Ketua Umno Bahagian Cheras Syed Ali AlHabshee.

Artikel penuh di sini: http://umnobahagiancheras.blogspot.com/2011/12/shahrizat-hanya-ada-satu-pilihan-letak.html

3 comments:

Anonymous said...

Ramai perwakilan Umno marah presiden dan ahli MT pentingkan diri mereka sahaja dalam isu shahrizat. Adakah kepimpinan parti sudah sampai tahap haprak yang memungkinkan Umno dan BN kalah teruk dalam PRU13?

Suara Rakyat yg sokong BN said...

Memang wajar Shahrizat undur secara terhormat demi nama baik UMNO.Lagi pun kalau turun bukan jadi susah atau miskin macam orang lain.

Tetapi UMNO perlu bersih untuk hadapi PRU 13 nanti.Kalau sekadar perwakilan dan exco wanita nya sahaja yang bertahan alamat BN akan bungkus .

Shahrizat jangan tamak kuasa dan jawatan.Musibahnya UMNO akan menanggung padah.Kalau sokongan perwakilan dan barisan exconya belum cukup.

Undurlah secara terhormat dan dihormati.Tumpu pada projek mega itu sahaja.Bantulah keluarganya sendiri.sehingga berjaya.

Ingat kuasa rakyat sudah bergelorA kini.Hampet,gula,kain pelekat,kain batik RM.... sudah bukan umpan lagi.

Demi UMNO wajar undur diri.

Anonymous said...

ini ayat biasa untuk semua pemimpin pemimpin umno...u tak patut buat statement camtu....bos tak hepy..bos tak suka.he he he,sapa makan cili dia tentunrasa pedas