Thursday, August 5, 2010

RAJA NONG CHIK IKLANKAN DIRI

Gambar ini diemailkan malam semalam oleh seorang pelayar blog ini.

Katanya billboard raksasa ini telah diletakkan berhampiran Mid Valley.

Seingat kita perkara pertama apabila Najib Razak mula-mula menjadi Perdana Menteri, beliau menyatakan rasa tidak puashati terhadap beberapa Menteri yang suka mempublisitikan diri sendiri serta menggunakan gambar beliau untuk mempromosi diri mereka sendiri.

Antara yang ketara mempromosikan diri sendiri semasa era Abdullah Ahmad Badawi ialah Azalina Othman Said dan Azalina pun telah di"pencenkan" Najib sebagai Menteri.

Kini Raja Nong Chik pun ingin mengikuti jejak Azalina.
http://kedahku.blogspot.com/2008/11/azalina-jangan-ingat-rakyat-bodoh.html

2 comments:

Anonymous said...

La jangan harap Najib akan ambil tindakan, kan sitongok ni dilantik oleh Najib atas dasar kawan baik dari semasa zaman di Universiti lagi sebelum ni siapa pun tak kenal dia tu pasal dia cuba iklan diri pakai duit rakyat kita tunggu PRU13 kita tengok mangkok ni boleh survive atau tidak, orang UMNO Wiliyah sendiri pun tak berkenan dengan mangkok hayun ni.

aboudiabydoo said...

Artikel ni tak betul. Poster ini tidak ada. Ia hanya naik beberapa jam pada bulan Julai tak salah saya. Datuk Raja tak tau apa-apa pasal poster ni dan ia dinaikkan sebab tuan billboard tu konon-konon nak minta dapat naik billboard haram ni. Yang bagi okay ialah ada satu orang MIC bahagian dan kuil berdekatan, konon nak masyukk!! Bila UMNO bahagian nampak benda ni dan lapor pada Datuk Raja, terus beliau arah poster turun segera dan billboard ditanggal.

Oleh itu posting tuan tak betul.