Friday, June 5, 2015

TAHNIAH NAJIB RAZAK & HADI AWANG KERANA "JASAMU" KEPADA MELAYU


NOTHING2HIDE




MUKTAMAR PAS KE-61


HARI ini kita ucapkan setinggi-tinggi TAHNIAH kepada DUA PARTI MELAYU TERBESAR DI SEMENANJUNG TANAH MELAYU - Pas dan Umno.

1) PAS - di atas KEJAYAAN presidennya Hadi Awang dalam mengepalai OPERASI MENYINGKIRKAN golongan bijak pandai profesional dari Parti Islam tersebut. Pada satu ketika, PAS begitu berbangga kerana berjaya menarik golongan profesional untuk menyertai Pas kerana sukar bagi golongan profesional Melayu ini untuk mendapat tempat di dalam Umno.

Tahun 2015, tercipta sejarah di mana Pas hari ini MENGNYAHKAN bijak pandai ini dari Pas.

Maka kembalilah Pas kepada geng-geng lebai pondok di mana dahulunya, kumpulan ini hanya tahu berceramah di waktu malam untuk mempengaruhi rakyat mengenai agama dan memfitnah pemimpin-pemimpin Umno.

Kejayaan Hadi Awang hari ini akan tercatit di dalam sejarah Pas termasuk SEJARAH di mana Hadi menjadi Menteri Besar Terengganu hanya untuk 418 HARI dan di sumpah seranah oleh rakyat Terengganu.


2) Umno - TAHNIAH kepada kepimpinan Umno hari ini yang dipimpin oleh Najib Razak kerana MEROSAKKAN IMEJ MELAYU.

Hari ini kita bernasib baik kerana rakan-rakan bukan Islam kita di dalam BN - MIC, MCA, SUPP, Gerakan, PPP, IPF, LDP, PBRS, UPKO, PBS, SPDP dan PRS tidak mentertawakan kita dengan cara kita MENGURUSKAN NEGARA.

Malaysia Airlines yang rata-ratanya diuruskan oleh orang Melayu bangkrap. Felda, Tuhan saja yang tahu dan terkini 1MDB.

Sekali lagi kita ucapkan TAHNIAH kepada Najib Razak dan Hadi Awang,  DUA PEMIMPIN MELAYU yang amat BERJASA kepada Melayu.

17 comments:

Anonymous said...

apa yang meroyan tak tentu pasal.??

bodoh apa

Anonymous said...

madey laknatullah.. apakah penyembah2 madey laknatullah ini akan lakukan kekejaman lebih dahsyat terhadap najib? dengar khabar madey dan anjing2 upahannya sanggup lakukan 'contingency planing' selepas 5 kali serangan gagal tumbangkan Najib. Dikhabarkan antara sbb SB2 Bukit Aman mengarahkan Najib tidak hadir di program pagi tadi adalah berdasarkan hasil risikan SB2 bahawan 'contingency plan' madey LAKNATULLAH ini akan dilaksanakan dan ia dikatakan melibatkan suatu yang 'dahsyat'... wallahualam.. jika betul maklumat ini.. aku jamin madey laknatullah ini akan terima balasah Tuhan yg amat2 pedih sebelum dia mampos!!! akudoakan Najib dipelihara Tuhan dr kejahatan2 rejim madey laknatullah ini..dn sekutu2nya.. haram menjatuhkan pemimpin dgn cara madey laknatullah ini mahu lakukan!!

Anonymous said...

Terima kasih jugak kt hang kerana konsisten memburuk2kan pemimpin melayu. Tsk kira pas, umno hang.sapu abis...kecuali anak beranak tun mahathir. Marina yg ntah apa2pun hang tak rajin sentuh, walaupun dia sokong.gila lgbt dan penggunaan kalimah Allah oleh kafir.

Anonymous said...

Pas ... Parti sesat

Anonymous said...

MELAYU TIPU MELAYU

Anonymous said...

Najib > penipu pencuri penakut bodoh

Hadi > sesat bodoh

gabenor johor said...

Pd tahun 1998 Tun M pun x berani berdebat dan berdailog dgn anak didik kesayangan beliau iaitu Anwar..lg teruk sampai jahanam PWTC

Anonymous said...

Artikal paling bangang…byk minum todi ke?

Labu8455 said...

Buat anjing anjing peliharaan Najib, hangpa tak perlulah nak maki hamun Tun M kerana dia tak pernah pun jentik teloq hangpa (untuk yang ada teloq saja lah)

Anonymous said...

YAB Dato' Sri,

Dgn segala hormatnya sy ingin mencadangkan supaya kesemua majlis dailog dan perjumpaan melibatkan YAB Dato Sri diadakan di rumah Dato' Seri memandangkan pej umno dan PWTC sudah terjejas keamanannya.

Jika diadakan dirumah Dato Seri, maka Tun Dr M sudah pasti tidak dpt memasuki rumah dato sri.

jadi demi keamanan, kesemua dialog dan [perjumpaan perlu diadakan dirumah YAB Dato' Sri.

Ini hanya cadangan.

terima kasih

Anonymous said...

Komen atas ni adalah...
Macai Penyapu Tetap Dan Berpencen Ah Jib Gor

Anonymous said...

Saya menyokong cadangan di atas

Anonymous said...

tambahan komen anon June 6, 2015 at 7:03 AM

dan hanya dihadiri oleh penjilat tegar dato seri seperti ali tinju dan anon June 5, 2015 at 8:31 PM.

sila bawa telur sekali.

Anonymous said...

Harap pembaca jangan terlalu emosi apabila membaca sesatu artikal yang dipapar/ditulis diblog sesaorang.Allah mengurniakan akal fikiran untuk berfikir,itu yang lebeh manusia dari binatang.Bagi komen yang berfaedah supaya sesiapa yang membaca dapat satu panduan bagi menyaselaikan satu-satu kerumitan.Mula semua dengan pertanyaan yang mendapat jawapan tidak bagitu jelas.Terlalu banyak penerangan yang dibuat oleh orang2 yang tak bersangkut paut.Mintalah pengarah2 yang terbabit supaya memberi segala-gala yang telah mereka rancangkan dalam perjalanan 1MDB,payahkah?/mereka ini sebagai tunggul mati saja.Tak payah terlalu emosi nak memaki hamun orang yang bertanya,hanya orang yang tak sembayang saja suka membuat kemungkaran bagini.Bagaimana satu laporan polis/sprm yang telah dibuat tidak adakah tindakan diambil?.Tolong perjelaskan untuk tatapan seluruh penduduk yang prihatin dalam Malaysia ini.

Anonymous said...

Bodo..penyingkiran pebendanya..bukan tendang kuar parti pon..biasa la election mesti ada kalah menang..

Anonymous said...


hadi bakal pm msia. PhD dlm ekonomi, undang2, akitek, akaun

msia akan maju mcm amerika di bawah hadi

Anonymous said...

Saya mempunyai ramai kawan2 profesional keturunan Tionghua.

Mereka telah melahirkan kerisauan mereka mengenai keadaan ekonomi dan politik negara.

Saya amat bimbang dengan susana sekarang.

Kaum Cina sekarang sedang memmperkatakan mengenai kegagalan pemimpin Melayu mentadbir negara dengan baik.

Mereka berkata keadaan ekonomi yang semakin gawat dan kegagalan GLC membuktikan bahawa orang Melayu tidak pandai mentadbir negara.

Sukar utk saya mempertahankan hujah mereka apabila melihat kejatuhan teruk saham Felda, pembuangan kerja 6000 pekerja MAS dan di pihak kerajaan pula melibatkan hutang 46 bilion 1mdb dan kegagalan kerajaan menguruskan ekonomi negara sehingga terpaksa mengenakan cukai yang tinggi melalui GST terhadap rakyat..

Persoalannya apa sudah jadi dengan pemimpin melayu?

tidak kah mereka tidak merasakan bahawa maruah kita kena bakal tergadai?

apakah mereka sudah lupa akan perjuangan untuk memertabatkan bangsa dan agama.

saya hanya mampu melihat



HJ ISMAIL ALI
Rawang