Sunday, May 16, 2010

DAP MENANG DI SIBU!

KEPUTUSAN RASMI PILIHANRAYA KECIL SIBU
DAP - 18,845
BN - 18,447
Ind -232
Majoriti - 398

6 comments:

Anonymous said...

kenape RTM tak tunjuk live keputusan Sibu?

Anonymous said...

buang mase je tlg orng cine ..lg baik berambus dr malaysia klu x ske duk kat sini..dah bg -peha nak betis-,klu aku la...x kan aku tlg orang cine..

org cine skang x sdr diuntung..org melayu dah beralah dr semua aspek..ape lg korang nak huh..dah la pembangkang skang sdg mempergunekan agame islam..peh,klu dpn aku die caci islam, aku terajang muke die bro..!!

aku bagi tau skit la..mulut jage2 skit DAP ..jgn smpi korang yg sakit...wa ngan budak2 wa kat n.sembilan da panas da..!!!!

Anonymous said...

ckp baik2 skit DAP celake..jgn main2 agama islam aku..sakit nanti lu bro...

Mohd said...

Orang Melayu harus melihat trend ini.
Kaum Cina akan mengundi DAP. Sebab mereka sudah sedar bahawa tidak bermakna menguasai 70% dpd ekonomi Malaysia sahaja. Kaum Cina mahu memerintah Malaysia spt yg berlaku di Singapura. Kaum Cina tidak boleh 100% memerintah Malaysia melalui parti2 MCA dan Gerakan dlm BN. Kaum Cina hanya boleh melalui DAP. Sebab DAP ada kaldai PAS utk mendapatkan undi orang2 Melayu. PAS akan hanya menganggukkan kepala dgn apa2 sahaja tindakan DAP. Tengoklah apa yg sedang berlaku di Penang dan Selangor sekarang.
Pakatan Rakyat dgn hanya DAP dan PAS akan menang besar di PRU13 nanti! Pada masa itu, Malaysia akan jadi sebuah republik spt Singapura. Kaum Bumiputera akan mengemis di negara sendiri spt apa yg berlaku di Singapura sekarang. DAP akan mengubah perlembagaan utk mencapai cita2 kaum Cina. Pada masa itu nanti orang Melayu akan menangis! Sudah terlambat. Nasi sudah jadi bubur!
Tahniahlah UMNO dan PAS yg bodoh.

Anonymous said...

Org cina pun bayar cukai la kt goverment,apsal tak boleh dpt kemudahan/pembangunan even diorg undi pembangkang?
kami perlukan pemimpin yg ikhlas membantu rakyat,tak kira agama, bangsa,fahaman politik...tak yah tunggu pilihanrye kecil baru nk sebuk2 buat jnji2 pembangunan...

Anonymous said...

Bukan masalah bayar cukai ke tidak Anon May 17, 2010 1:12 AM bodoh, baruah? Masalahnya main isu agama tau tak, Sial? Cuba kalau orang Melayu Islam gunakan isu agama lain? Tentu kau tak puas hati..kan?
PAS dan PKR Keledai DAP. Semua pemimpin PAS dan PKR tak apalah masa anak cucu mereka merempat di tanahair sendiri 10 atau 20 tahun akan datang dia tak akan rasa apa-apa sebab masa tu dia dah beristirehat di dalam tanah dijemput oleh Malaikat Maut.
Memang patut pun DAP kena ucapkan beribu-ribu terima kasih kepada Keledai dia. Aku pun tak lupa ucapkan TAHNIAH pada PAS dan PKR kerana sanggup gadaikan maruah kesucian agama Islam. Semoga Allah s.w.t. membalas budi baik mu.