Saturday, May 8, 2010

NOR YAKCOP TERANIAYA?

''Pada mulanya saya ingat perkara ini biasa sahaja tetapi kemudian kelihatan macam ada agenda terselindung yang dirancang terhadap saya. Nampak saya dianiayai, yang menganiayai saya akan mendapat balasan tuhan. Kita tunggu dan lihat." - Nor Mohamed Yakcop.
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0508&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_08.htm

Teraniaya? Mungkin itu yang Nor Yakcop mahu kita mempercayai. Mungkin benar dalam kes Pos Malaysia Nor Yakcop merasakan dirinya teraniaya.

Bagaimana dengan kes-kes lain? Blogger Another Brick in the Wall pernah menulis mengenai isu Hospital Pantai bagaimana penglibatan Nor Yakcop dan Azman Mokhtar, orang kuat Khazanah, Nasional, dalam isu penjualan Hospital Pantai kepada Singapura.
http://anotherbrickinwall.blogspot.com/2009/11/next-change-revelation-on-nor-yakcops.html

Siapa yang dianiayakan? Mungkin Nor Yakcop mempunyai jawapannya.

1 comment:

Anonymous said...

Ya ALLAH Ya Tuhanku ...

Memang sahlah Noh mamak sial ni binatang. Betul2 anjing kurap. Boleh kata dia kena aniaya. Yang seumur hidup dia dok aniaya orang dia tak ambil kira langsung. Janganlah buat bodoh je.
Memanglah, setiap orang yang pernah dianiaya oleh mamak sial ni tengah tunggu balasan Allah swt. Kita sama2 tengok sapa yang aniaya siapa. Insyaallah tuhan maha adil.
YA ALLAH YA TUHAN KU ...berikanlah kekuatan kepada pemimpinku untuk melindungi kami dari manusia durjana yang akan menghancurkan bangsa ku yang bernama Noh Yackop ..

GANY (gerakan anti noh yakcop)