Saturday, August 8, 2015

KENYATAAN "DRAMATIK" KHAIRY JAMALUDDIN: HENTIKAN INTIMIDASI SPRM

Image result for khairy

"Jangan kerana ada AGENDA, kita sanggup meRUNTUHkan apa saja institusi yang ada. Saya TIDAK SANGGUP MEMBENARKAN dan MEMBIARKAN keadaan seperti itu berlaku. Tindakan memindahkan pegawai yang sedang menjalankan siasatan hanya akan merosakkan imej SPRM serta memberi gambaran seolah-olah ada agenda tertentu untuk menakut-nakutkan agensi berkenaan. Saya harap tindakan seperti ini dapat diHENTIkan SEGERA dan intimidasi terhadap SPRM mestilah berhenti. Saya tidak boleh terima institusi SPRM pemindahan pegawai-pegawai ini saya lihat sungguh pelik dan sangat mengecewakan seolah-olah ada intimidasi yang terancang terhadap SPRM bagi saya melemahkan institusi itu." - Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin.

Kenyataan Khairy: http://www.malaysiakini.com/news/307800


Jelapang: Tahap PERJUANGAN Khairy HANYA setakat membuat kenyataan DRAMATIK. Itu saja.

2 comments:

Anonymous said...



dari dulu aku tengok KJ ni tin kosong saja. mat kaki publisiti.

Anonymous said...

Opportunis je die ni...
Dari dulu lg...duluuuu lagi suka buat stetmen ikut keadaan
Kalo sblm ni mcm garang nk penjelasan najib psl wan emdibi
Tgk skrang sokong najib,angkat najib
Baru ni je plak sokong sprm...
Sudahla...lagi berapa lama umno blh bertahan