Friday, December 20, 2019

ALTANTUYA: SELESAIKAN TUDUHAN AZILAH TERHADAP NAJIB MENGIKUT UNDANG-UNDANG

Image

"Wallahi, wabillahi, watallahi. Alhamdulillah, sejak saya memasuki usiataklif hingga saat ini, saya tidak pernah mengarahkan mana-mana individu untuk membunuh seorang wanita warganegara Mongolia bernama Altantuya Shaariibuu.Malah saya tak pernah berjumpa dan tak mengenali mendiang sama sekali. Jika saya berdusta maka laknat Allah SWT ke atas diri saya. Dan jika saya benar, maka mereka yang memfitnah saya dan tidak bertaubat akan dilaknat oleh Allah SWT di dunia dan akhirat." - SUMPAH LAKNAT NAJIB RAZAK, 20 DISEMBER 2019.


BUKAN hari-hari orang bersumpah LAKNAT di dalam masjid. Setakat ini yang buat sumpah laknat ini adalah orang politik atau orang yang dikaitkan dengan orang politik.

Selalunya orang yang "panik, cemas dan terdesak" akan ke masjid bersumpah laknat dengan nama Tuhan.

Alangkah manisnya jika Najib dapat memasukkan "saya dan isteri tidak secara langsung dan tidak langsung terlibat dengan pembunuhan Altantuya."

Bersumpah atau tidak, SIASATAN perlu dilakukan. Sama seperti mana rakyat biasa lalui.

Sumpah seperti ini hanya untuk tontonan ahli-ahli Umno dan orang Melayu. TAK LAKU disisi undang-undang.

Oleh itu kita berharap proses undang-undang perlu dijalankan untuk menyelesaikan isu AKUAN bersumpah Azilah Hadri.




No comments: