Tuesday, December 15, 2009

HANYA 50 PERATUS PEMUDA SOKONG KJ!

SUDAH 9 bulan pemilihan Umno berlalu dan Pemuda Umno masih berpecah-belah?

Katanya, Khairy Jamaluddin hanya mendapat sokongan hanya separuh dari Pemuda Umno.

Desas desus ini berasaskan kepada hanya 50 peratus Ketua-Ketua dan Naib Ketua Pemuda yang hadir dalam satu retreat Pemuda yang diadakan di Janda Baik baru-baru ini.

Kata seorang penulis: Khairy menghadapi masalah menyembuhkan perpecahan di dalam Pemuda. Buktinya kehadiran yang memilukan semasa retreat pemuda di Janda Baik baru-baru ini. Program tersebut sepatutnya dihadiri 382 Ketua-Ketua dan Naib-Naib Ketua Pemuda. Malangnya kehadirannya hanya 50 peratus.
http://www.thestar.com.my/columnists/story.asp?col=joceline&file=/2009/12/13/columnists/joceline/5284342&sec=Joceline

Kita pernah mendengar ungkapan rapatkan barisan setiap kali berakhirnya sesuatu pemilihan. Jelas ia bukan amalan di dalam Pergerakan Pemuda.

1 comment:

ROJOKOBOG said...

Salam Bro,
Terbukti 50% Pemuda Umno sokong kj, tapi agak sedih sebab kj tercungap-cungap nak dapatkan sokongan pemuda, sedangkan pada hakikatnya agak susah untuk beliau mengembalikan sokongan pemuda terhadapnya...kenapa yer!!, sewaktu kj berkuasa dulu dia tak pandang bawah lagi, asyik mendongak ke langit aje..akibatnya pemuda amat benci dgn sikap beliau yang sombong, bongkak,rakus mcm tikus...jgn sampai peratus sokongan menurun ke 10%..bahaya beb.