Wednesday, December 16, 2009

BUNG MOKTAR TAK CUKUP KACAK BUAT ZIZIE!

UPDATE: Bung Moktar dan Zizie Ezette sudah dijabkabulkan. Menurut Bernama ini disahkan oleh Mohamad Aziz, Ahli Parlimen Seri Gading semalam. http://www.bernama.com/bernama/v5/bm/news_lite.php?id=463117

Apabila ditanya adakah ianya Ahli Parlimen Kina
Bila orang politik berkata-kata, kadangkalanya, hanya sebahagian yang boleh diambil kira. Separuh lagi, antara boleh dipercayai atau tidak.

Sebuah akhbar semalam melaporkan pelakon Zizie Ezette, 31, mengaku dia sedang mempertimbangkan lamaran daripada seorang wakil rakyat dari Sabah selepas berkenalan hampir 2 bulan lalu.
batangan Bung Moktar Radin, Zizie menjawab: "Siapakah orangnya, media siasatlah sendiri."


"Bercakap soal kahwin, saya kena berhati-hati kerana dia adalah suami orang. Menjangkau usia 31 tahun, saya sudah berusaha sedaya mungkin menolak cinta lelaki yang sudah beristeri.

"Tolong beritahu saya, wanita mana yang hendak berkahwin dengan suami orang? Saya pun tak mahu suami orang, tetapi kalaulah itu jodoh, siapalah kita untuk melawan takdir?"

Itu kata Zizie. Dan kata Bung Mukhtar pula:

"Saya tidak cukup kacak untuk beliau. Sorry, there is no kahwin kahwin kahwin, hahahaha."

Seperti yang Jelapang kata, orang politik bila berkata-kata, hanya separuh saja yang benar.

Dalam kes Bung Mukhtar, Jelapang bersetuju dengan pandangan Bung bahawa dia tidak cukup kacak untuk Zizie. Gambar atas adalah buktinya.
http://www.bernama.com/bernama/v5/bm/news_lite.php?id=462737

No comments: