Saturday, May 9, 2015

NAJIB: CUKUPLAH. SINGKIRKAN AZEEZ RAHIM & EMPAT SEKAWAN INI DARI TABUNG HAJI

"KAMI pun ada maruah. Kami pertahankan maruah kami." - Azeez Rahim, Pengerusi Tabung Haji.


MARUAH apa? Kalau Tabung Haji ada maruah, ia tidak akan mengkhianati penyimpan dengan tindakan membeli tanah dengan harga RM2,800 kaki persegi padahal tanah tersebut yang asalnya kepunyaan orang Melayu dijual oleh Kerajaan kepada 1MDB dengan harga RM60 kaki persegi.

Pembelian ini dibuat secara diam-diam dan jika tidak didedahkan di blog, sudah pasti Tabung Haji akan terus berleluasa menyelamatkan 1MDB.

Sehingga hari ini, bila disebut 1MDB, apa yang terbayang di fikiran rakyat ialah gambar Jho Low berpesta arak dengan aktres Amerika Syarikat Paris Hilton.
Image result for jho low

Orang kampung memerah keringat menabung untuk ke Tanah Suci, Azeez dan kuncu-kuncunya dengan tanpa ada perasaan bersalah membayar harga yang mahal untuk menyelamatkan 1MDB dan Jho Low.

Apakah Najib Razak dan pemimpin-pemimpin Umno merasakan dengan keputusan menjual semula tanah 1MDB, rakyat sudah memaafkan mereka?

Ini bukan isu perniagaan Tabung Haji. Ini isu MORAL.

Isu ini tidak selesaikan dengan keputusan Najib dan Tabung Haji menjual tanah tersebut.

Ini isu Tabung Haji MENGKHIANATI orang Islam. 

Keyakinan rakyat kepada Tabung Haji merudum KECUALI di kalangan beberapa Ketua Bahagian yang "RAPAT" dengan pemimpin tertentu.

Yang bukan Ketua Bahagian, rakyat biasa, tidak mengira Melayu Islam Umno, Pas, PKR, DAP, Melanau MARAH MELUAP-LUAP dengan PENGKHIANATAN Najib, Azeez Rahim dan ahli Lembaga Pengarah Tabung Haji.

PENGKHIANATAN Azeez dan ahli Lembaga Pengarah Tabung Haji ini telah MELUCUTKAN kelayakan mereka untuk terus mengurus Tabung Haji.

TIADA PILIHAN LAIN BUAT AZEEZ, ISMEE ISMAIL, JOHAN ABDULLAH, SAMAD ALIAS DAN ERWAN SERIGAR KECUALI MELETAKKAN JAWATAN.

Isu ini tidak akan selesai dan keyakinan orang Melayu dan Islam kepada Tabung Haji tidak akan pulih sekiranya NAJIB TIDAK MENYINGKIRKAN MEREKA dari Tabung Haji.

HENTIKAN LAH PENGKHIANATAN INI.


P/S: WAHAI JOHAN. WAJAH MU MENGGAMBARKAN KEANGKUHAN KAMU. INGATLAH TABUNG HAJI BUKAN MILIK KALIAN. IA MILIK KAMI, ORANG MELAYU ISLAM. JANGAN SAMPAI KALIAN DILUDAH OLEH ORANG MELAYU DEK PENGKHIANATAN KAMU.

15 comments:

Anonymous said...

Singkirkan mereka,kemudian letak penyangak yg lebih besar dari kem Mamakutty Diamdiam ke?.

Takusah buat apa lah,kalau mamak kutty yg pimpin Umno ,tahun 2008 lagi dah lungkup.Anwar dah jadi PM pun.kau ingat rakyat terima ke dia tu?.Sekarang dia di api-apikan oleh PR utk mampus kan Umno,org Umno pun dah termakan umpan PR.Tobat lahum sekarang kalau mamak kutty pimpin pun Umno tetap jahanam dah,dah terlajah berpecah belahnya.Tak ada jalan keluarn lagi dah ,mamak kutty dah sekali lagi menjahanam kan Umno selepas pertarungan team A team B.

Anonymous said...

Cukup2 lah dengan kebodohan memilih orang2 pelantikan di dalam agensi dan GLCs kerajaan. Tiada lagi kah orang2 yang lebih integrity? First and foremost get rid of politicians dalam organisasi glcs dan perbadanan. Cukup2 lah mentedarah duit rakyat dan tidak sumbang kepada nilai. Organisasi dan GLCs diguna untuk membela "hantu2 raya" politik.

Anonymous said...

Sokong 100% kesemua mereka wajib letak jawatan!

rakyat prihatin said...

Firstly, Azeez kata tak tahu menahu ttg pembelian tanah oleh TH.

Tup-tup....sentap, saman org

tiba-tiba...merajuk la pulak n jual tanah Melayu pada bukan melayu/Islam atas nasihat PM

Wow!!, mudahnya nak melepaskan tengkuk sendiri....ingat rakyat tak perasan ke ada yg tak kena dgn situasi ni?

Anonymous said...

Mereka hanye penjilat. Yg mengarah tu silala letak jawatan.. tau kan sapa...

Anonymous said...

Aku tak boleh bayangkan jho low pesta duit tabung haji melalui 1MDB dengan paris hilton sambil yaammm sengggg tonggang arak.....NKRA najib ditangan rosmah....Najib Kerja Rosmah Ambil....

Anonymous said...

Bila tersepit mereka jual nama melayu.
IMDM belakang dia Cina.
Dibelakang pemimpin UMNo adalah Cina.

Anonymous said...

Singkirkan semua lps tu kita letak wan azizah dan nurul izah kat lembaga tabung haji....hahahaha

Anonymous said...

apa yg korang sakit hati sgt bila tabung haji beli tanah dari 1mdb? ceritalah konon2nya bila sebut 1mdb, teringat jho low berpesta arak. adakah korang berkira da ambil tahu bila membeli apa2 dgn kedai bukan islam? adakah korang bertanya pernah ke kamu minum arak dan pegang daging khinzir sebelum ini? dan satu lagi nak tanya, adakah bila kita beli hartanah berharga 1 juta, kita jual balik dalam tempoh 4-5 tahun dengan harga sejuta juga? nilai tanah trx tidak boleh bertambah? satu soalan lagi. adakah 1mdb perlu disumpah supaya tidak mampu bernafas, terus rugi, jangan diselamatkan dan bertepuk tangan bila terpaksa menambah hutang beberapa bilion lagi? betapa bodohnya kita bila kita sanggup rugi berbilion untuk melihat 1mdb bankrup hanya semata2 kerana hasad dengki, benci dgn najib dan mahu najib letak jawatan. najib hanya satu menusia, sedangkan 1mdb adalah kepunyaan seluruh rakyat malaysia, termasuk kita. najib bungkus itu masalah dia, kenapa perlukan modal berbilion untuk jatuhkan dia? ahli umno sudah cukup untuk tidak memilih najib, maka beliau akan dibersarakan. jangan gunakan 1mdb untuk menjatuhkan najib. 1mdb adalah aset bernilai berbilion!!! jangan jadi bodoh membakar dapur di rumah sendiri sebab gas habis. akhirnya terpaksa menumpang di rumah jiran dan jadi hamba jiran. ada akal, fikir. jangan kerana nafsu amarah, dengki. khianat dan sakit hati maka lutut digunakan untuk berfikir.

Anonymous said...

Termasuk Laki Rosmah..

Anonymous said...

Jahat sungguh permainan fitnah rejim Mahadeay Keling. Blogger2 munafik mcm ni jg turut join sekaki tebarkan fitnah dan kebencian melampau.
kenapa Azeez mesti letak jawatan?
Bg hantu2 balaci Madeay, suruh
keling tua tu buat laporan polis dulu atas namanya, dr menyalak mnjadi penghasut dlm blog..
Kemudian biar mahkamah tentukan, bukan anjing2 suruhan ini yg jd hakim jatuhkan hukum org ini salah org ini

Sejak bila pula bapak perompak risau soal wang pendeposit Tabung Haji? Sedangkan zaman dialah wang Petronas, Kwsp, Tabung Haji jd sumber bail out..

Isu TH melabur ini sah, imut syarak, harga pasaran. Tp krn khianatnya rejim Madeay Keling bersama anjing2 yg diupah ni utk jhanamkan Najib, maka mereka terus serang dn fitnah. Bila isu xjadi mereka suruh Azeez letak jawatan.. ini manusia2 GILA yg TAMAK

Anonymous said...

Marah betul ANON 7.58

ko suruh lah PM ko tangkap tun m tu.

aku nak tengok.

kau pun sama mcm org lain tong kosong.

kalau ko betul2 sayang sangat negara ni, suruh rosmah arah najib tangkap Tun m sebab sapu wang petronas.

Anonymous said...

zaman 1 msia ni ramai betui hitam manis pegang jawatan tinggi

izmir iqbal said...

Ada hujah terbaru utk bulan 5 2018 ni???? Lol

izmir iqbal said...

Skrng dlm umno lg? Sokong najib lg? Lol.. sudah2 lah