Saturday, May 2, 2009

CORAT-CORET: PENANGAN ISTERI BERGELAR ARTIS!

Hashimuddin Abdul Kadir VS Norish Karman

Norish: "... kembalikan dengan kadar segera Nissan Murano yang saya gunakan untuk membawa anak-anak saya." http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0428&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_28.htm

Hashimuddin: "Saya izinkan dia menggunakan kereta itu dengan syarat ia tidak boleh digunakan oleh mana-mana lelaki. Saya tengok kereta ini sering diguna dan disimpan di rumah Mohd Luqman seolah-olah keretanya sendiri." http://mstar.com.my/hiburan/cerita.asp?file=/2009/5/1/mstar_hiburan/20090430215202&sec=mstar_hiburan

Norish: "Bayar nafkah saya RM1,500 seorang bagi ketiga-tiga anak saya, bayaran sewa rumah RM5,000 serta upah pembantu rumah sebanyak RM900." http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2009&dt=0428&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_07.htm

Hashimuddin: "Saya beri (Norish) RM5,000 sebulan dalam tempoh edah selama tiga bulan 10 hari, membayar sewa rumah RM15,000, wang pendahuluan rumah RM9,000 dan kos berpindah RM3,000." http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Wednesday/BeritaUtama/20090429060419/Article/index_html

Norish: “Salah ke saya bawa anak-anak jumpa Luqman (Mohd Luqman Mohd Amin), sekurang-kurangnya mereka (anak-anak) tahu dengan siapa saya keluar.” http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Tuesday/Setempat/20090428075841/Article/index_html

Hishamuddin: “Perceraian kami berpunca daripada cinta rahsia dia (Norish Karman) dengan seseorang. Saya tidak cemburu langsung, apabila dia bebas membawa teman lelakinya ke rumah dengan anak saya ada di sana, malah membawa mereka bercuti sekali di Pulau Tioman, Pahang, Mac lalu. Saya pernah bersemuka dengan lelaki itu dan meminta dia sedar perbuatannya itu melanggar hukum agama. Tetapi mereka teruskan juga hingga Norish meminta saya menceraikannya." http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Wednesday/BeritaUtama/20090429060419/Article/index_html

3 comments:

Anonymous said...

masa sedap tak ada masalah. Masalah timbul bila yang lain rasa sedap.

mountdweller said...

Isteri nusyus tak perlu pun ditanggung.

matsaran said...

kalo si isteri dah berlaku curang, nak buat apa bagi nafkah lagi kat NK, untuk si anak2 tu memang wajib la.

ish ish.. artis yang sorang ni pun dah jadi isteri orang pun tak tahu perkara yang halal & haram. melakukan perkara mungkar dlm berumahtangga dikalangan artis2 melayu ni memang dah menjadi trend sekarang ni.