Monday, February 6, 2012

SHAHRIZAT & LELAKI PKR JAMBU

"... seorang pemimpin parti pembangkang telah mengintip pergerakan saya selama tiga bulan bagi mengetahui secara terperinci perjalanan hidup saya. 'Sebenarnya, individu ini mahu menjadi Ketua Wanita UMNO dan Wanita BN memandangkan Wanita mempunyai ahli seramai 1.3 juta berbanding parti yang dipimpin beliau itu tidak ramai ahli. Wanita bercadang menghantar pakaian berwarna merah dan putih bagi menghargai hasrat yang diidamkan oleh individu berkenaan. Saya belum pernah berjumpa lelaki ini tetapi ada melihat gambarnya dan nampak 'jambu' serta cantik sekiranya dia mengenakan pakaian yang akan kita hantar nanti. " - Shahrizat Abdul Jalil, Ketua Wanita Umno.
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2012&dt=0206&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_01.htm

Menurut sebuah portal berita, lelaki jambu yang dimaksudkan Shahrizat ialah Rafizi Ramli, strategis PKR yang mendedahkan isu lembu membabitkan keluarga Shahrizat.
http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/wanita-umno-akan-beri-rafizi-baju-kurung-merah-putih-kata-shahrizat/

Dan Rafizi, menjawab kenyataan Shahrizat bahawa: "berapa banyak pun baju Wanita Umno dihantar oleh Shahrizat kepada beliau, beliau akan tetap mendedahkan salahlaku di dalam isu lembu dan meminta Shahrizat menjawab segala dakwaan yang disertakan bukti kukuh dan mengurangkan lawak jenaka semasa sidang akhbar beliau."
http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/prove-non-involvement-in-nfcorp-rafizi-tells-shahrizat/

1 comment:

Anonymous said...

pemimpin umno pun suruh dia letak jawatan...apasal tak marah dengan mereka...