Tuesday, October 20, 2009

MENTERI KESIHATAN LIOW TIONG LAI PELAKON BERBAKAT!

KITA tidak peduli samada:

* isteri Menteri Kesihatan Datuk Seri Liow Tiong Lai, Datin Sri Lee Sun Loo benar-benar menerima sebuah MPV Toyota Alphard bernilai RM574,884.10 dari sebuah syarikat kontraktor binaan sebagai hadiah harijadi beliau?

** benar atau tidak kontraktor tersebut mengeluarkan cek berjumlah RM324,884.10 sebagai bayaran untuk kereta MPV tersebut?

*** benar atau tidak syarikat kontraktor binaan yang diberikan projek oleh Kementerian Kesihatan membayar ansuran bulanan sebanyak RM4,730 untuk MPV berkenaan?

Kerana...ianya kerja Suruhanjaya Percegahan Rasuah Malaysia untuk menentukan kesahihan tuduhan-tuduhan ini. Kita tunggu saja hasil siasatan SPRM untuk kes ini.
http://www.sun2surf.com/article.cfm?id=39213

Yang kita nak tahu sekarang ini ialah, adakah benar Dato' Seri Liow menjadi pelakon utama klip video "Healthy Paranoia" yang diterbitkan oleh Khairil M.Bahar? Kalau benar Dato' Seri Liow pelakonnya, maka tahniah buat Dato' Seri kerana beliau turut mempunyai bakat terpendam sebagai pelakon.

Ikutilah klip video Healthy Paranoai ini.


Tahniah juga kepada pembikin-pembikin filem Malaysia yang cukup kreatif ini. Mereka telah menghasilkan sketsa-sketsa menarik dan menghiburkan. Antara pelakon-pelakon utamanya ialah Khairy Jamaluddin dalam METER dan Menteri Besar Kelantan Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat dalam THE TREE. Lawatilah link berikut untuk menonton sketsa-sketsa menarik ini: http://15malaysia.com/films/

No comments: