Thursday, July 5, 2018

MENJERIT KEJAYAAN PERTAMA NORAINI AHMAD SEBAGAI KETUA WANITA UMNO



Tahniah Noraini Ahmad, Ketua Wanita Umno yang baru.

Menjerit adalah kejayaan pertama beliau selepas menggantikan Shahrizat Jalil.

Terserlah kelas pemikiran Ketua Wanita Umno yang baru.

8 comments:

Anonymous said...

apalah hang ni bangang sangat kita mempertahankan penggunaan bahasa melayu dinegara ni hang perli orang. bangsa dan ugama dipijak pijak hang boleh diam je. hang ni melayu ke bangsa mamak kutty.

PHOENIX BANGKIT said...

Cuba selongkar video2 lama sewaktu perhimpuna REFORMASI dan BERSIH... pasti anda akan nampak lebih banyak kejayaan srikandi pakatan di dalamnya... saban hari mahupun sepanjang tahun.... untuk bertahun2.
.. lupa?????? Belum.lagi dengan lilin2nya.....

Anonymous said...

Cari isue lain laa..tk gempar..

Anonymous said...

patut macai laknatullah mcm ko tak senang duduk.. rupanya akar umbi sangat sayangkan Najib..

ko dengan mahadey cuba nak alihkan perhatian rakyat.. rakyat akar umbi semakin kuat menyokong DSNR... org mcm ko akan mampos dengan hina wahai macai pakatan dapig!

Anonymous said...

Elok diviralkan gambar najib duduk tunduk lesu dalam kandang tertuduh. Biar jadi pengajaran sampai bila2. Bukan senang rakyat lawan "dewa" (bak panggilan KJ)..cukup berkuasa suatu ketika dulu. Rakyat lawan ketika rakyat tertindas lemah. Makan apa yg ada. Sedih sgt..

Anonymous said...

Puak2 pH Dulu siap merusuh bila kalah pru13 ..pemikiran macam Mana pulak tu

Anonymous said...

Blogger jilat. Tulis lah tentang LGBT yg akan di dialog oleh mujahit menteri ugama tu sama , baru ada karan .

Anonymous said...

blogger mahakutty taik bangang..
lebih baik ko citer pasal sayit sadis pengampu mahakutty tu.. nape die nak sgt gay jadi staff KBS?Marina sudah minta daddy penyamun approve?