Tuesday, December 1, 2015

JEMPUTAN ZAHID UNTUK TUN M HADIR PERHIMPUNAN BUKTI ZAHID SEORANG PEMIMPIN BERJIWA BESAR

Image result for zahid+tun mahathir
"Parti menghormati Dr Mahathir sebagai bekas presiden dan pemimpin negara ini serta berharap beliau dapat menghadiri majlis itu. Saya pasti surat jemputan akan diedarkan dalam masa terdekat, tetapi sama ada beliau menerima jemputan itu atau tidak ia terpulang kepada beliau untuk membuat keputusan. Majoriti ahli Umno masih menghargai beliau tetapi pada masa sama masih ada jurang antara menghormatinya dan menerima pandangannya." - TIMBALAN PERDANA MENTERI DR AHMAD ZAHID HAMIDI.

http://www.mstar.com.my/berita/berita-semasa/2015/11/28/surat-jemputan-tun-m/


KENYATAAN dan penghormatan yang diberikan ZAHID kepada TUN DR MAHATHIR dengan menjemput bekas Perdana Menteri dan Presiden Umno ini membukti bahawa ZAHID seorang PEMIMPIN YANG BERJIWA BESAR.

Inilah keikhlasan seorang pemimpin yang mahukan partinya bertaut semula - berpadu demi masa depan bangsa dan agama.

Nampaknya, tidak RUGI Najib melantik Zahid sebagai Timbalannya.

Kita berharap dan berdoa dibuka akan hati Tun Dr Mahathir supaya dapat hadir semasa Perhimpunan Agong Umno minggu hadapan.

Kita juga berharap Dr Mahathir tidak menyimpan perasaan tidak puashati dan jangan menuruti pembangkang yang tiada segan silu mengangkat poster 'MANA DUIT RM2.6B" apabila bertemu Najib.

Semuga Tun Mahathir hadir tanpa poster-poster seperti ini.

3 comments:

Anonymous said...

Kahkahkah! Yelah tu.

Anonymous said...



batu api

Anonymous said...

Err.. Timbalan perdana menteri takde sangkut paut dgn parti. Dia hanya naib presiden umno, bukan timbalan presiden umno. Jemputan sbg timbalan perdana menteri adalah tak munasabah kerana PAU bukan urusan kerajaan Malaysia.