Tuesday, December 22, 2015

SIAPA BAKAL TPM APABILA ZAHID MENJADI PM?

Embedded image permalink

SELEPAS mengharungi KEKECEWAAN melihat Ahmad Zahid Hamidi menaiki TAKHTA Timbalan Perdana Menteri, akhir-akhir ini Hishammuddin Hussein seolah-olah TIDAK berenggang dengan Zahid.

Apakah Hishammuddin bakal TPM apabila Zahid menjadi PM nanti?

Atau Zahid ada idea lain?

Atau ianya hanya satu cubaan Hishammuddin untuk mengambil hati Zahid?

Politik dalaman Umno tidak pernah SEPI?

8 comments:

Anonymous said...

Mereka tu biasa saja,tapi kita je yg buat-buat bising.Saya rasa bagi Hishamuddin,beliau sama seperti bapanya,tidak tamak kuasa.

Anonymous said...

Aku rasa zahid ni lebih kurang najib gak.
Sembang lebih.
Isu memperdagangan manusia tempoh hari.
Datok seri yg kaya tu
Kan elok bertindak dulu BARU sembang.
Last last kes ni senyap je nanti

Anonymous said...

Satu soalan yang amat bodoh kerana sebelum Najib turun, beliau akan kowtim dengan Zahid untuk lindung dan lantik menteri amaran...hishamuddin. Ini semua sandiwara lah. Kalau tidak macam ini Hisham akan luput. Atau Najib akan pencenkan zahid dan naik kan hisham. Ini juga merupakan jawapan bodoh....kerana akhir nya yang bodoh akan naik.

Rahim Satria said...

Adakah tertulis dalam mana mana peraturan menyatakan membolehkan TPM jadi PM sekiranya berlaku sesuatu atau sekadar tradisi sahaja.
Mohon penjelasan...

Anonymous said...

Asal Jangan Mukhriz Mahathir sudah..

Pemimpin Menteri Besar Boddoh Banggang

Khairy Jamaluddin lagi better than mukhriz botak..otak kosong

Anonymous said...

Zahid tak kan jadi PM dan Hisham bongok tak kan jadi DPM. Sebab? Umno dan BN akan kalah teruk dalam PRU14. Melayu yg biasanya undi Umno dimasa2 lepas akan protes dan akan spoil undi atau tak kan undi. Zaman kegemilangan Umno dah dirosakkan oleh Najib. Mungkin next PRU akan wujud Parlimen tergantung . Gabungan Pakatan mungkin mempunyai simple majority. Boleh form gomen. Jika Umno kalah byk kerusi mmg salah Najib dan pemimpin2 umno tertinggi yg dah jadikan umno sebagai Parti Najib.

J for Jane said...

Komen seekor binatang

Remy Razif said...

Komen mcm bapak kau punya otak waktu kecik2 dulu