Friday, July 10, 2015

TUN MUSA HITAM GESA NAJIB LETAK JAWATAN ATAU BERCUTI

Image result for musa hitam

"Namun, saya dengan RENDAH DIRI mengesyorkan Najib melaksanakan pilihan ketiga iaitu BERCUTI buat sementara waktu bagi memudah cara siasatan non-partisan yang sedang berlangsung. Ini pilihan terbaik yang akan mempamerkan kepimpinan Najib, karakter, serta personaliti yang selari dengan prinsip demokrasi berparlimen. 

"Lakukan perkara ini (berehat). Jika pun anda rasakan anda bersalah dalam beberapa perkara, serah diri kepada Tuhan. Ingat, Tuhan Maha Pengampun tetapi Dia juga akan memulangkan kembali apa-apa perkara tidak elok yang kita lakukan, menurut caraNya sendiri. Saya melakukan perkara (seruan) ini tanpa niat buruk. Malah saya tidak untung atau rugi apa-apa. Najib sendiri begitu rapat dengan saya." - Bekas Timbalan Perdana Menteri dan Bekas Timbalan Presiden Umno Tun Musa Hitam.

Artikel penuh boleh dibaca di link di bawah:

http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/musa-hitam-cadang-najib-rehat-serah-diri-pada-tuhan-sempena-ramadan

JELAPANG: TERIMA KASIH Tun. Terima kasih kerana turut serta untuk menyelamatkan parti. Hendak harapkan Ketua-Ketua Bahagian, Menteri-Menteri Umno dan Ahli-Ahli MKT, mengisi TEMOLOK lebih penting dari MENYELAMATKAN parti. Umno ketika ini sedang menuju KEHANCURAN.

11 comments:

Anonymous said...


blogger dibayar tak nak kata Tun musa nak bagi LGE jadi pm ke?


anti-penyamun

Anonymous said...

maka itu Tun M minta najib turun supaya umno tak hancur nanti..
itu pun tak boleh faham ke..

Anonymous said...

Dah ramai yang menyuarakan cadangan supaya Najib 'lesapkan' dirinya dari arena politik.

Tapi dia masih enggan mungkin sedang menikmati keselesaan menjadi PM.

Namun Najib harus ingat bahawa PM berat tanggungan dan harus berpegang pada AMANAH.

Anonymous said...

Apa la depa ni dah jadi macam gongg....Tak salah nak kena letak jawatan la, bercuti la, apa bala la...macam-macam kenyataan yang mengelirukan. biarla depa siasat dahulu. yang nonggak ni dan mamak keling dok suh letak jawatan tu pasai apa? Maaf la saya tanya no...

Anonymous said...

terima kasih admin. nyata sekarang kita tidak bersendirian. mungkin luahan hati tidak didengari, tapi sekurang kurangnya ada juga nama besar yang mendendangkan denyutan nadi rakyat.

terima kasih sekali lagi

Anonymous said...

hidup lagi mamat ni

Anonymous said...

CUBA TANYA KENAPA DIA KENA BERCUTI ATAU LETAK JAWATAN? INI BUKAN ZAMAN MAHATHIR DAN MUSA MEEMRINTAH. SIKIT-SIKIT I.S.A. NAJIB DAH BUAGI RUGAN YANG CUKUP LUAS UNTUK MELUAHKAN PANDANGAN. SUDAH LA..APA PUNYA TURR LA HAMPA NI. BARU DEPA DOK SIASAT TERUS KENA UNDUR. HIDUP NAJIB. TERUSKAN PERJUANGAN MU. BELA NASIB ANAK BANGSA MU DANRI DOK BELA NASIB ORANG LAIN.

Anonymous said...

KALAU DAH BANGANG NASIHAT PUN TAK GUNA

Anonymous said...

Teruskan perjuangan?... Cantik punya ayat...

Anonymous said...

Kepada yg BANGANG

Bos besar adalah najib sendiri. BNM, IGP dan AG lapor pada Najib. Hanya MACC tidak.

Cuba gunakan AKAL sikit. Macam mana nak selidik suspek yang juaga bos besar??

Adake suspek yang menentukan bahawa diri sendiri SALAH??

Bingai, bengong dan BANGANG! Terpalit pada Najib sendiri. Padan muka.

Pernah dengar tak reman sebelum selesai siasatan??

Isi ish ish ...

Anonymous said...

tak sabar tunggu blogger postpaid n prepaid hantam tun musa tu. dah buang tebiat gamaknya tun musa tu, patutnya belasah tdm. kalu bercuti, boleh guna tak airbus baru, plycard orang bawa tak bila jumpa, ramai ker nak layan datin sri, kalu gi nonton bola, tak bahayakan negara kan, pac tak panggil untuk tanya soalan kan, masih ada lagikan yang akan bongkok cium tangan, semua masih layan macam saya tak bercuti kan. mungkin itu yang buat tak mau bercuti kot.