Friday, May 8, 2015

MUHYIDDIN YASSIN SOAL NAJIB: MENGAPA TIDAK PECAT LEMBAGA 1MDB

Image result for muhyiddin yassin

"Saya tidak tahu apa nak cakap. Rakyat mahu tahu, bukan sahaja Tun Dr Mahathir Mohamad. Rakyat mahu tahu mengapa tidak ada seorang pun didakwa, mengapa lembaga 1MDB tidak dipecat, dan status CEO serta perdana menteri sebagai penasihat." - Tan Sri Muhyiddin Yassin.

http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/saya-buntu-menjawab-isu-1mdb-kata-muhyiddin#sthash.KpLl3qcV.dpuf

Hari ini hari paling sibuk buat Najib Razak. Bertubi-tubi kenyataan dibuat oleh pelbagai pihak di dalam Umno dan kenyataan Muhyiddin Yassin dan Khairy Jamaluddin mengatasi kesemuanya.

Apakah peristiwa 2008 di mana Umno mendesak Perdana Menteri meletakkan jawatan akan berulang?

11 comments:

Anonymous said...

horay... aku sokong muhyiddin

Anonymous said...

Aku tak sokong tun mahathir beraksi seperti sekarang, tetapi aku desak najib beri kenyataan dalam masa terdekat berkaitan 1mdb dan tabung haji. Jika masih gagal dan macam tak tahu apa, najib aku nasihatkan letak jawatan pm. Letak jawatan secara sukarela @ akan dipaksa letak jawatan spt paklah. Tun jgn masuk campur, sbb dh tua. Baik fikirkan kerja2 utk akhirat. Kerja duniawi biar org muda, mcm mukhriz yg buat.

Anonymous said...

Ok Muhyiddin, we are behind you. It is time for Najib to seriously think of quitting.

Anonymous said...

Aku tak fikir najib berada gundah. Saperti biasa najib akan kelihatan cool. Hari Isnin dia akan sekali lagi dijulang dan akan kedengaran laungan yang menyokongnya.

zakimi said...

Yessss

Anonymous said...

NKRA NAJIB TERLETAK DITSNGAN ROSMAH......GST PUN DITANGAN ROSMAH
NKRA=NAJIB KERJA ROSMAH AMBIL
GST=GHOSMAH SAY THANK YOU

MASA UNTUK UNDUR.......NaJIB UNDUR

Anonymous said...

Besok dia nafikan le.
Kenyataannya disalah tafsir.

Anonymous said...

Ini lah holoucust politik Melayu yg direncanakan Mamak MahaDeay.. Melayu takkn aman kg dek dendam mamak kutty ini terhadap swing undi Melayu padanya tahun 1999.

Lepas Pak Lah.. Najib pula mangsa kerakusan Rejim Mamak Kutty.. apakah Muhyiddin amat bodoh boleh seronok ssmbut jawatan PM lepas Najib?
kau mmg paling bodohlah Muhyiddin.. Mamak Kutty MahaDeay Munafik ni akan lanyak ko dan tanatkan riwayat politik ko lbh pntas dr Najib... Madeay sdng susun tangga utk naikk anak2nya sblm dua masuk kubur...

Thats alll.. wait n see...

Anonymous said...

me too f

Anonymous said...

Najib & bininya boleh balik pekan..

Anonymous said...

Org malaya pandai cakap sja kerja akhirat tapi tak faham dan dihayati. Sebenarnya di yamul masyar kelak Allah akan persoalkan apa kita sebagai pemimpin tealh lakukan di dunia termsauk apa yg berlaku terhadap kepimpinan negara sekarang tak betul harus ditukar dgn yg le ih baik mengikut lunas islam.