Tuesday, May 19, 2015

KETUA-KETUA BAHAGIAN MENCERCA TUN M MENGENAI PANDIKAR

Image result for pandikar amin mulia

Rupa-rupanya Tun Dr Mahathir Mohamad bercakap benar. Bahawa memang benar Speaker Dewan Rakyat Pandikar Amin Mulia telah meletakkan jawatan pada 19 Mac.

Dr Mahathir dihentam teruk oleh sesetengah Ketua Bahagian sampai ke tahap mencerca dan memaki hamun.

Seorang Ketua Bahagian berjawatan Menteri mencerca Tun melalui grup whatsapp dengan kenyataan bahawa selepas mengerjakan Umrah Tun Dr Mahathir menjadi kaki fitnah.

Jelapang tahu siapa di kalangan ketua-ketua bahagian yang mencerca Tun Dr Mahathir di dalam grup-grup Whatsapp dan Telegram mereka.

Bagaimanapun masih ada masa untuk Ketua-ketua bahagian ini memohon ampun dan maaf kepada Tun sebelum terlambat.

Ingat lah, “… fitnah itu besar (dasyat) dari melakukan pembunuhan……” (al-Baqarah:217)

8 comments:

Anonymous said...

Nak menang kan Tun gals ker...... Dia kan baru berhasrat meletakkan jawatan.... Belum sah pun... PM tak terima pun...... Maknanya belum berentilah oiikik....tak Yah sakitkan kepala lah....

Anonymous said...

Biasanyalah orang2 politik lebih pentingkan kerusi dari agama. Lebih lebih lagi ada ketua2 bahagian yang ada, akan turut serta menyerang dan melebelkan mereka mereka untuk tunjukkan sokongan pada bos mereka.

Anonymous said...

Nampak nya bukan tun M sorang je kena main, bahkan pak menteri najib pun kena kencing hancing pandikar. apatahlagi ketua umno bahagian..semua kena mandi kencing pandikar najib.

Anonymous said...

UMNO dulu bukanlah yang sekarang,
Banyak mengampu untuk senang-lenang.

Anonymous said...

UMNO sekarang sudah menjadi kelab penjilat dimana wang dan jawatan melebihi amanah.

Anonymous said...

Semoga Tun Dr M dilindungi Allah dan menjaga kesihatannya.

Ramai penjialt tegar ni utamakan wang dan jawatan - tidak amanah dan tiada integriti langsung.

Penyangak UMNO akan merugikan Malaysia - tatkala tulah baru mereka akan sedar Tun sedang berusaha selamatkan Malaysia drp lanun lanun dipimpin Bugis.

Anonymous said...

perkataan fitnah dlm ayat tersebut bukan bermakna tuduhan palsu.tiada perkataan fitnah dlm quran dan hadis yg bermaksud begitu...

Anonymous said...

kan kami semua rakyat Malaysia yg cintakan kedamaian, telah memohon kepada Allah s.w.t. setiap hari agar diberi petunjuk dan hidayah dalam segala kebenaran. Terbukti sudah Tun Mahathir tidak berbohong, yang masih terus berbohong dan berlagak sombong ialah DS Najib jee, begitu juga dengan para pengampu beliau. Dengar cite, DS MuhY (M lagi seorang) tengah mengasah senjata yang akan digunakan ketika saatnya tiba nanti. Mungkin menjelang perhimpunan Umno nanti..