Tuesday, March 1, 2011

SHAHRIZAT BERKEMPEN UNTUK KERDAU & MERLIMAU DI LONDON, NEW YORK & PARIS.

Di mana Ketua Wanita Umno Malaysia Shahrizat Jalil ketika pemimpin-pemimpin dan ahli-ahli Umno bertungkus lumus di Kerdau dan Merlimau?

Semasa perarakan calon di Kerdau, kedengaran Wanita bertanya sesama sendiri ke mana perginya Ketua mereka.

Ada yang menelefon kawan-kawan Wanita di Merlimau menayakan samada ternampak kelibat Shahrizat di dalam puluhan ribu ahli Umno yang mengiringi calon mereka ke pusat penamaan calon?

Jawab mereka, "tak nampak pun muka Kak Jat".

Jawab Wanita di Kerdau, kat sini pun tak nampak muka.

Di mana Shahrizat Jalil? Ketika Najib Razak dan Rosmah Mansor turun padang berkempen di Kerdau, wajah Shahrizat tiada untuk ditatapi.

Rupa-rupanya Ketua Wanita Umno Malaysia ini sibuk menjelajah New York, London dan Paris ketika pemimpin-pemimpin dan ahli Umno berkampung di Kerdau dan Merlimau menangkis "serangan" pembangkang. http://www.bernama.com.my/bernama/v5/newsgeneral.php?id=566604

Katanya, turut serta dalam lawatan Shahrizat termasuk beberapa pemimpin Wanita dari bahagian.

Apa tindakan Najib? Mana lebih penting? Kerdau dan Merlimau atau New York, Paris dan London?

2 comments:

Anonymous said...

bro

cantik gambar kak jat tu.

mungkin kak jat cakap, i tak perlu panjang2, panjang ni pun dah cukup... he he

Anonymous said...

Kita perlu bersangka baik. Biasanya perancangan untuk keluar negara dibuat beberapa bulan sebelum tu. Tiket flight, hotel, program dsb. dibeli & dirancang lebih awal. Tarikh PRK di Kerdau & Merlimau hanya diumumkan baru2 ni. Agaknya sebab tu perancangan ke London dsb perlu diteruskan. Lagipon ramai lagi menteri2 lain yg boleh hadir berkempen, tak payahlah salahkan Kak Jat, KJ dll tu. Mereka juga bertugas cuma lokasi berbeza.