Monday, March 7, 2011

ROSMAH: ANUGERAH TURKI BUKAN MAIN-MAIN!

“Some people are saying that it was planned, and they decided to give me the award just because I would be visiting the country.” - Rosmah Mansor.

Terjemahan: "Ada orang mengatakan ia (anugerah tersebut) dirancang dan mereka (Turki) hanya membuat keputusan untuk memberi anugerah tersebut semata-mata kerana saya akan melawat negara mereka." http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2011/3/7/nation/8203622&sec=nation

Siapa sangka sampaikan Anugerah Tanggungjawab Sosial yang diberikan kepada Rosmah, isteri Najib Najib, menjadi isu politik sehingga memerlukan Rosmah membuat penjelasan secara terbuka di majlis terbuka. http://www.malaysiakini.com/news/156478

Elok juga sekiranya Rosmah terus menperjelaskan isu-isu lain yang dikaitkan dengan beliau di majlis-majlis terbuka. Sekurang-kurangnya kita dapat menilai mana yang betul dan mana yang tidak.

Kita harus juga memberi pujian kepada Rosmah kerana kemenangan di Kerdau dan Merlimau juga hasil titik peluh beliau dan suami.

Semasa di Kerdau, awal-awal lagi Rosmah telah memberi keyakinan kepada pengundi, kalau Wakil Rakyat Umno tidak buat kerja, maklumkan pada beliau.

Tahniah kepada Najib dan Rosmah di atas kemenangan di Kerdau dan Merlimau.

Kalau mengikut laporan akhbar hari ini, Najib tersenyum lebar bila Rosmah mengucapkan tahniah kepada suaminya atas dua kemenangan tersebut.

Jelas, gandingan Najib Razak-Rosmah Mansor (N2RM) telah berjaya mengukuhkan Umno dan Barisan Nasional. Tahniah.

2 comments:

Anonymous said...

Jangan lebih-lebih... nanti org menyampah... then u gone forever

lah said...

Malaysia ada 2PM ka???