Sunday, October 18, 2015

SOKONGAN KEPADA NAJIB MERUDUM



INI lah hasil kajian terkini mengenai POPULARITI Najib Razak.

Bagaimanapun jika ditanya kepada Menteri-Menteri Kabinet atau Ketua Bahagian Umno yang berfikiran seperti Ketua Bahagian Sungai Besar dan Pasir Salak, hasil kajian ini sudah pasti di luar akal mereka.

Mengikuta kajian tersebut, hanya 17 peratus berpuashati dengan cara pentadbiran Najib.

Tetapi bagi Najib tiada apa yang merisaukan. 

Wang itu Raja kepada segala-galanya.

http://www.straitstimes.com/asia/se-asia/approval-sinks-for-najib-government


http://celahgelegar.blogspot.my/2015/10/kajian-merdeka-centre-lepas-pecat.html

3 comments:

Anonymous said...

tak betullah kajian tu. yg betul umno akan menang besar. najib akan jadi pm sampai 2040. rosmah bertambah cantik. negara semakin maju. rakyat semakin kaya. tol akan naik kpd sehari rm30. bawah najib ni aku rasa senang. lega ada PM macam najib. aku pun bangga PM aku kaya raya . ada 2.6 bilion dlm akaun. aku dpt gaji rm 2,600 sebulan lebih pada cukup. aku papa tak apa, janji PM aku bilionaire. sesekali umno bawa lah aku ke KL, bagu t-shirt merah, nasi lemak sebungkus, duit poket RM30. bukan senang nak tengok bangunan Umno. parti lain mana boleh buat kat aku macam umno. kalau nak buat himpunan baju merah, jgn lupa panggil aku. tak sabar aku nak pi lowyat melayu kat bangunan mara. ismail sabri kata barang kat lowyat melayu lebih murah dari dari lowyat cina. jadi jgn lupa aku. tak sabar nak pi demo baju merah lagi

Anonymous said...

wangnya masih banyak untuk beli dedak. kebenaran akan tertegak juga nanti Insya Allah.

Anonymous said...

pundek lah