Friday, June 14, 2019

SEORANG LAGI PEMIMPIN TIDAK BERMORAL DALAM PARTI ANWAR IBRAHIM

Image result for video anwar

Image result for video azmin

Related image

SELEPAS Anwar Ibrahim, kini Timbalan beliau, Azmin Ali, dikaitkan dengan skandal hubungan seks sejenis, ada yang memberi nama skandal "semburit", ada kata seks Gay dan ada kata seks LBGT.

Cara terbaik menangani kes ini ialah melalui siasatan terperinci oleh pihak polis dan Jabatan Agama Islam dan sekiranya terbukti, kedua-duanya didakwa di mahkamah dan diperjarakan.

Menariknya, skandal "main sesama lelaki" ini hanya pada parti PKR, yang mana Presidennya sedang berangan-angan mahu menjadi Perdana Menteri.

Jika menjadi realiti, kita akan dipimpin oleh pemimpin yang moralnya dipertikaikan rakyat.

Skandal yang melibatkan Azmin ini adalah serangan politik yang mahu menjatuhkan karier beliau. Betul atau tidak Azmin melakukan hubungan seks sejenis, itu kerja polis untuk mencari kebenarannya.

Rasanya ramai yang melakukan hubungan seks sejenis tetapi tidak divideokan dan tidak ada pula pasangan yang melakukannya dengan tanpa rasa MALU membuat pengakuan terbuka bahawa yang "menghisap" itu adalah beliau.

Yang pasti, IMEJ PKR rosak teruk. Mana-mana pemimpin PKR yang memimpin Malaysia selepas ini perlu disiasat latarbelakang mereka - baik pemimpin lelaki, mahupun wanita.

Hanya dengan pemimpin baru, bukan Anwar atau Azmin, dapat memulihkan semula imej PKR.

Buat sementara ini, kita berhibur lah dengan penglipura pemimpin PKR terutamanya Azmin dan Anwar. 


1 comment:

Anonymous said...

Malaysia Baharu kini sedang giat mempromosi gaya hidup DUBUR MENDUBURI... semoga anda semua diberi bencana oleh Allah SWT, amin.