Thursday, October 1, 2015

RAMESH RAO: SAYA RASA TUN DR MAHATHIR SUDAH GILA


“Saya minta Tun Mahathir menjalani pemeriksaan mental dengan segera, SAYA RASA BELIAU SUDAH GILA, dulu tak sokong demonstrasi sekarang sokong, dulu tak sokong media asing sekarang sokong, dulu tak sokong undi tidak percaya sekarang sokong, ini sudah membutikan dia sudah gila. Dia (Mahathir) perlukan rawatan segera, orang kata kalau umur sudah lebih 60 tahun kepala menjadi sasau. Minggu lepas dia kata bila Najib sampai keluar negara dia akan ditangkap, jadi ini kenyataan orang-orang gila, kepala tak betul, kenyataan pun dan tak waras.” - RAMESH RAO

http://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/2015/10/01/tun-m-perlu-jalani-pemeriksaan-mental-ramesh-rao/

Jelapang: Setuju kah Najib Razak, pemimpin-pemimpin Umno dan ahli Umno dengan kenyataan seorang INDIA bernama Ramesh Rao?

Sehingga kini, tiada sebarang respon dari Najib Razak, pemimpin Umno dan ahli Umno dengan kenyataan Ramesh "Dr Mahathir perlu jalani pemeriksaan mental dengan segera, SAYA RASA BELIAU SUDAH GILA.

Dulu-dulu, orang tua-tua ada berkata, kalau diam, itu tanda SETUJU.

10 comments:

Anonymous said...


Tengok betapa makin BANGSAT HARAM JADAH si madey-PEMBENCI-Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita ni (ya, TOPENG SIALyya dah TERDEDAH akhirnya – sampai boleh MENYOKONG si PENGGANAS BerSHIT BANGKAI BABI–ejen SOROS-NED/CIA-MOSSAD)! Lihat di - http://www.msn.com/en-my/news/national/dr-m-accuses-najib-of-encouraging-malay-violence-post-supernumbermerah169/ , Dr M accuses Najib of encouraging Malay violence post-#Merah169! Dahlah haritu, si Madey-amat-BANGSAT ni GERTAK YAB PM tercinta kita di "Najib risks arrest if he travels abroad, says Dr Mahathir"!

Bilalah si BANGSAT-PENYAMAQ-madey ni nak BERAMBOS bersama puaka-puaka PENDATANG KAPIRDAJAL TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO-RASIS- EJEN/KULI- CIA-NATO/ZIONIS-MOSSAD/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH- no 1 dia?! Dah kena GILA BABI kot! Legasi lu dah MAMPOS masuk JAMBAN selamanya Madey oi!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Ini orang Islam bukan gila atau mabok todi,tetapi dia bekas PM mahu tahu apa itu 1MDB punya jalan dan apa macam itu 2.6b boleh masuk PM punya acc.Siapa kasi derma sama dia?.Itu tanya pun gilakah?.Sekiranya anda betul tambi,lu sana kot punya dalam saman sama itu TDM.Mungkin lu juga gila (gila kuasa),paper punya dalam mau kasi muka tunjuk,ayoo! sikit mau ingat mau cakap sikit otak mau pakai,jangan jadi lumbu.

ramlan aziz said...

Hehe...ramesh rao...apa makhluk ni...?nak terbkar dah kot.....hehe

Anonymous said...

setuju dengan kenyataan ramesh

Anonymous said...

setuju dengan kenyataan ramesh.

Anonymous said...

haha dia ni yg akan gila- ya allah gilakanlah india ini-amin

Anonymous said...

kenapa pulak perlu mintak pendapat BN bagai .... ??
mintak la pendapat Tun M sendiri ... akai ada ka .. orang lain dituduh orang lain pulak yang jawap ??
tengok apa kata penganjur BERSIH pulak .. diorang setuju ke tidak Tun M dah masuk tahap "gila"

Anonymous said...

aku tak kisah lah hindu ni kata apa

yang aku kisah PM tengah belanja duit dollar amerika derma d milan sekarang ni

Anonymous said...

yg ko sebuk duit derma orang lain punya .... pe hal ???
kalo ko pulak orang bagi derma ... ko nak buat apa ? .. kalo aku mintak ko nak bagi ke ...??
duit sendiri ... sendiri punya pasal la

Anonymous said...

Shopping sakan mak badak kita, jgn lupa beli hadiah kat ramesh rao