Friday, August 21, 2015

AHLI PARLIMEN TEMUI TUN MAHATHIR NYATAKAN ADA BUKTI SALAHLAKU NAJIB, KINI BERTARAF MENTERI?

TULISAN terbaru Tun Dr Mahathir Mohamad: "Malah mereka telah datang kepada saya untuk mengadu tentang pentadbiran Najib sebelum ini, apabila DIBERI JAWATAN dalam kerajaan beliau, kini telah BERUBAH pendirian mereka. Salah SEORANG daripada mereka yang mendakwa MEMPUNYAI BUKTI DOKUMENTARI (BERTULIS) SALAH LAKU Najib, kini dengan senang hati menyokong beliau (Najib) setelah diJADIKAN MENTERI."

http://chedet.cc/?p=1835

Jelapang: Siapakah Menteri Baru ini yang bertemu Tun Dr Mahathir dan menyatakan mempunyai bukti salah laku Najib? Semuga Tun Mahathir sudi menDEDAHKAN nama Menteri tersebut.

5 comments:

Anonymous said...

kalau betul ada salah laku Najib tu apakata Tun sendiri yang buat report polis.
Jangan harapkan orang lain pulak Tun.
Dan tak payah lah berkokok sini sana kalau Tun sendiri xde bukti dan tak buat report polis.
Kalau tak de samalah macam memfitnah sudah.

Gabenor johor said...

mungkin menteri tersebut yg bekerja semasa dia jd PM kot

Anonymous said...

kalau tun mahathir hanya mampu beretorik tanpa mampu menyebut satu namapun, apa bezanya beliau dengan najib, zahid dan yang lainnya? cakap macam buih, buih pecah tinggal aje macam tu. cakap sahaja siapa dia tun mahathir, masih nak tunggu apa lagi, nak tunggu sampai peluru tu jadi buruk?

Anonymous said...

Biasalah, pandikar pun pernah buat begitu.

Anonymous said...

Manusia sama saja,tidak mustahil ini hari kawan,besok jadi lawan.Itulah dunia politik.manusia yang akan tenggelam tidak kira apa benda pun ia akan pijak atau berpaut,patut kita semua bersabar tunggu apa akan terjadi dalam bulan okt. nanti,jika rakyaat Malaysia.Biar ahli-ahli YB yang menentukanya.Bila "money is king" semuanya boleh tukarlah."Dont worry be happy".