Friday, December 9, 2011

DR MAHATHIR: SHAHRIZAT KENA UNDUR SEBELUM DIHALAU





“Jika kita (Shahrizat) merasakan ia adalah penting demi parti, kita (Shahrizat) berundur. Ketika saya hendak berundur, saya tidak bertanya sesiapa. Saya berharap yang lain (Shahrizat) akan berbuat begitu. Jangan tunggu orang menghalau anda (Shahrizat) keluar. Ya, ukur baju di badan sendiri.” - Tun Dr Mahathir Mohamad.
http://www.themalaysianinsider.com/litee/print/bahasa/nfc-shahrizat-patut-undur-sebelum-dihalau-kata-mahathir/

Kita benar-benar ingin tahu apa respon Shahrizat kepada kenyataan Tun Dr Mahathir ini.

2 comments:

rahim said...

saya sokong tun.anak mami nielah satu lagi specis kuman atau kanser dalam umno jika tak dipotong atau dikorbankan kerana salah guna kuasa atau kabel yg mampu membuat umno karam di kawasan kawasan separa melayu.pompuan nie jenis tak sedar diri.lagi pura pura tak tahu laki dia boleh dapat rm 250 juta dan geran sebagainya.dia ingat semua melayu boleh dilembukan nye...dah dah lah....jika setakat laki dia punya proposa untuk bela lembu tapi isteri nya adalah surirumah yg ambil upah jaga anak orang....mampus tak akan dilayan oleh pak lahh.atau kj atau mahyudin atau mat hassan...aku kecewa aku juga ada propasal perniagaan yg bagus tapi kerana bini aku adalah surirumah tangga dan tak da kabel org poltik,tak ada akses ke pm atau menteri...segala idea dan harapan ku terbenam begitu sahaja .jika amaun geran yg anak mami nie dapat diberikan kepada aku untuk proposal yg aku cadangkan sudah tentu satu lagi anak melayu boleh diketengahkan.ini tidak duitngetan atau pinjaman yg dia dapat dia belikan kondo....pergh pergh......peh tu dia cakap kat media ,dia tak tahu dan bla bla bla....meluatnye aku....umno akan kalah jika memenangkan anak mami ini tanpa diambil tindakan.ramai melayu yg dikejar along kerana pinjaman rm3000, untuk jual nasi lemak,pasar malam dan sebagainya.anak mami senang senang dapat ratusan juta.memang sial dan babi

Anonymous said...

Dah sampai masanya ganti ketua wanita UMNO dari kalangan wanita melayu tulen. Cukup-cukuplah tu ketua wanita dipegang si anak mami (DKK),....tak pernah dalam sejarah kerusi ketua wanita dapat ke anak mami...ini kerana dalam UMNO terlalu banyak sangat anak2 mamak dan mami...inilah padahnya sikap tamak dan haloba keturunan mendeliar ni sampai ranap negeri melaka tak bersultan....begitulah juga terjadi pada UMNO akan hancur kelubur...percayalah!!!!!!