Sunday, September 26, 2010

ZAHIDA NAFI KAHWINI SHAFIE APDAL

"Mana ada saya kahwin? Tak baik gosip saya dengan dia. Kalau isteri dia percaya, saya juga yang susah." - Zahid Rafik

Memandang Jelapang telah menyiarkan gosip blog hiburan bahawa Shafie Apdal kononnya telah mengahwini pelakon Zahida Rafik, adalah adil blog ini turut menyiarkan penafian pelakon itu walaupun terlambat beberapa hari.

Penafian tersebut telah dibuat dalam satu interbiu dengan akhbar Kosmo.
http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2010&dt=0924&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_01.htm

1 comment:

Anonymous said...

Tak siapa yang mengaku berak tepi jalan.. mula2 nafilah, lama2 besok betul lah pulak.. macam Bung dulu kata "tak kan lah saya nak kawin dengan zizie tu, saya ni tak hansem" lama2 apa dah jadi?.. betul gak akhirnya, . Ustaz yang dengan artist tu pun sama gak, nafi menafi pada awalnya.. lama2 terbongkar gak..