Thursday, March 10, 2016

RAHSIA NAJIB DALAM POKET AHMAD SAID?

Image result for najib+ahmad said

"Saya menyimpan SATU RAHSIA BESAR Perdana Menteri. Saya tidak mahu cerita perkara sebenar di Terengganu sekarang. Kalau saya dedahkan malu semua orang, malu Perdana Menteri. Jangan main-main, ada benda, takut orang malu. Saya korbankan diri saya, saya sanggup melawan Perdana Menteri kerana rakyat Terengganu ‘terhutang’. Saya tak boleh cerita sekarang, saya tunggu tindakan atau komen-komen daripada Perdana Menteri, Timbalan Perdana Menteri (Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi atau Setiausaha Agung UMNO (Datuk Seri Tengku Adnan Mansor). Saya tak nak cerita sekarang tetapi jangan buat saya rasa terhina.” - Bekas Menteri Besar Terengganu Ahmad Said.

http://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/2016/03/09/saya-simpan-rahsia-besar-najib-ahmad-said/

9 comments:

Anonymous said...



tension lah.

jgn dedah sekarang ye

tunggu tahun depan. dedah dekat2 pru.

kalau YB ahmad dedah sekrang, silap2 tak jadi calun masa pru14 nanti.

Anonymous said...

Alhamdulilah DSA!,berdirilah atas kebenaran hanya pada Allah SWT saja patut takut.Dont worry be happy.

Anonymous said...

Ye ke tok mat said? Knp tak ckp je mung tu pecacai madet belah tenganu? Usaha lagi tok mat said, mana tahu lps ni berjaya gulingkan razif dan akhirnya najib...

Anonymous said...

mad said....buruk perangai... main politik ugut. kalau ada rahsia tak payah cakap ada rahsia lah..... dok diam2.... Allah tak suka perangai macam ni. buruk rupa pemimpin perangai macam jalang.

Esa Adam said...

Jangan layan Mat Said ni. Kalau benar dia ada rahsia besar Najib dah tentu Najib kekalkan dia sebagai MB Trengganu. Ota aja lebih dia ni.

Anonymous said...

Pemimpin anda elok ke perangai nya?

Anonymous said...

Siapa suroh layan?...tunggu jelah samada betul ke tidak.. Jangan menggelabah bro

Anonymous said...

Binatang mu mat said.
Binarang hanjing mu...ada sj niat jahat mu.
Bangaa binatang hanjing tak sedar diri mu...
Aib org sedap ke mu ja nak dedahkan...
Binarang hanjing mahadhir mu

Anonymous said...

Orang yang tahu cerita jangan bersubat. kita tak perlu pemimpin yang zalim.berlaku zalim kepada dengan pelbagai kesusahan Dan ska dal Serra tidal jujur dalam tutor bicara.