Monday, September 14, 2015

JAMAL MD YUNOS, KETUA BAHAGIAN YANG HEBAT

Image result for jamal baju merah

JAMAL Md Yunos, Ketua Bahagian Sungai Besar, HEBAT orangnya.

Pernah bukan restoran ikan bakar (telah ditutup).

Pernah jual burger di Pasar Malam.

Ada KERETA MEWAH.



Jamal

Pernah desak Menteri Besar Johor Khaled Nordin meletakkan jawatan.

Lebih HEBAT lagi, apabila Jamal meMINTA bekas Tun Dr Mahathir Mohamad bekas Perdana Menteri Malaysia selama 22 TAHUN, BERTAUBAT.

Kenyataan media beliau hebat-hebat belaka.

Jamal membuat kenyataan mahu mengHIMPUNkan 1 JUTA orang berBAJU MERAH untuk berkumpul di Bukit Bintang dan Lowyat. Hebatnya Ketua Bahagian Sungai Besar, Selangor.

Kita yakin dengan KEHEBATAN beliau, apalah 1 JUTA ORANG. Mengumpul 1 JUTA baju Merah perkara mudah kepada Jamal. Tun Dr Mahathir pun beliau boleh sergah, inikan pula nak kumpul orang 1 JUTA dengan segala kemampuan yang Jamal ada.

Rabu ini kita akan dipamirkan gambar di media akan gambar 1 JUTA baju merah membanjir Bukit Bintang dan Lowyat.

Kita yakin Jamal tidak akan memberi alasan-alasan yang tidak masuk akal JIKA perhimpunan ini dihadiri oleh dua tiga puluh ribu orang berbaju merah sahaja.

Kita tunggu Rabu ini. Kita nak tengok KEHEBATAN Ketua Bahagian Sungai Besar ini.

Semuga Menteri-Menteri Kabinet dan Ketua-Ketua Bahagian lain turut serta memberi sokongan MORAL kepada USAHA MURNI Jamal Md Yunos, Ketua Bahagian yang hebat dari Selangor.

http://www.siakapkeli.my/2015/08/1-juta-baju-merah-untuk-lawan-bersih-4.html

http://www.astroawani.com/berita-malaysia/kalau-tun-mahathir-betul-betul-melayu-datanglah-jamal-md-yunus-72987

13 comments:

Anonymous said...

he is loser. ada bisnes semua melingkup. buat malu melayu dia nak pi melalak dgn baju merah. melayu kena majukan ekonomi, memiliki hartanah sendiri bukan pemimpin melayu saja yg mewah bersama seluruh kaum keturunan pendatang. jika tidak mmg betul kata nenek moyang, melayu menang sorak saja tapi kampung tergadai. Hakikatnya seluruh Tanah yang digunakan untuk tujuan pembangunan sudah pasti sebahagian besarnya BUKAN lagi milik penduduk asal. Jadi perjuangan apa yang UMNO nak buat hingga kiamat tak selesai2?

Anonymous said...

Red rally di adakan bagi mengajar orang cina supaya menghormati agama dan
bangsa lain. Mereka bukan saja berhimpun tetapi menghina pemimpin2 melayu dan memaki mereka. Kalau kita beri muka sampai anak cucu kita nanti mereka pijak. Di dalam facebook kaum cina ini menghina nabi Muhammad SAW, sebagai orang islam kita wajib bangkit. Ayoh semua demi bangsa melayu.

Rahim Satria said...

Berhimpun ni nak tunjuk sokongan.
Sokong apa...Melayu...ke Najib.?

Anonymous said...

Tak payah lah ko jd batu api, kami nak pergi sbb dah menyampah dgn cina-cina kafir ni
dok asyik menghina pemimpin2 melayu dan agama islam. Kami nak mereka tau orang melayu
masih ada maruah. Klu x ajar sampai bila2 mereka buat kacau. Agama & nabi kita pun
dorang hina. Cuba kau tgk namawee, alvin dan byk lagi secara terang-terangan dorang menghina.

Anonymous said...

Hebat mengampu mamat ni..cari makan punya orang.Ada 2 kemungkinan sama ada dia dapat kumpul dalam 500 orang atau dia kensel terus dengan alasan jerebu dan tak dapat permit polis.

Orang kuat membodek macam ni tak guna 1 sen pun untuk agama,bangsa dan negara.

Anonymous said...

Bro jangan bongkak dan hebat di dunia......INGAT ALLAH MAHA MENGETAHUAI........

Anonymous said...

Gara gara RM, Melayu dipandang hina!!

Anonymous said...

Makanlah rezeki halal untuk keluarga,moga jadi melayu yg mulia dan di rezai ilahi.Kita nak tengok berapa kerat melayu turun demo kerana bukan budaya umno . Zgv

Anonymous said...

Himpunan nak selamatkn melayuu
Last2 1.5 juta bangla nk masuk..
Tanah besar china masuk tanpa visa skrang...
Siapa yg gila ni?

Anonymous said...

Kenapa harus kita menyokong dan menyertai perhimpunan kerajaan Najib ini?

Kenapa harus kita bersekongkol dengan najib yang penuh dengan salahgunakuasa dan menyeleweng?

Kenapa harus kita bersubahat dengan najib yang tidak bersih, tidak cekap dan tidak amanah?

Bukankah beliau telah menindas, menzalimi rakyat?

Kenapa kita mahu jadikan najib sebagai pemimpin apabila beliau secara jelas telah memungkiri dan bersumpah membela nasib rakyat?

Tidak terfikirkah umno, pemimpin boleh diganti?

Tidak terfikirkah umno, apakah akibatnya apabila kita bersyubha dengan rasuah dan segala kemudahan penangkutan, makanan, duit poket; yang disediakan menghadiri perhimpunan ini adalah hasil dari riba?

Bagaimana pula dengan pak menteri, pengampu, punahsihat dan chai2 yang dibayar, diupah najib boleh hidup bermewah mewah?

Sanggupkah kita rakyat marhaen berterusan ditindas dan dizalimi oleh Najib?

Tepok dada tanya selera, berfikirlah untuk anak cucu kita di masa hadapan adakah kita mahu jadikan satu budaya menerima pemimpin yang telah tercalar dengan ketirisan, penyelewengan dan salahguna kuasa?

Dengan nama mu ya Allah SWT hambamu mendirikan peringatanmu!

Anonymous said...

Errr betul ke PM & RM dah keluar negara? Jadi Himpunan Maruah Melayu cam mane kalau korang sorak Hidup Najib 3x tapi batang hidung pelakon utama dok sibuk shopping kat London?

Anonymous said...

aku cukup menyampah dgn statement melayu, walaupun aku melayu... ko igt dgn melayu tu ko bleh masuk syurga ke...ko nak pegi hentam org cina, tah2 cina yang ko hentam tu islam dia lagi hebat dari ko yg bernama konon pengerusi melayu ni....toksah dok bangga sangat la weii ngan melayu bodoh mcm ko ni... jadi la melayu muslim yg sejati...esok nyawa kat hidung esok baru terhegeh hegeh nak ngucap... masa tu melayu ko pon tak bleh selamat kan ko... igt la brader...

Anonymous said...

mmg yang berhimpun konon utk melayu ni bangang la... yg merosakkan melayu melayu tu sendiri... pok jibby... yang bagi cina kaya melayu tu sendiri pok jib... bangang umno ni