Tuesday, August 4, 2015

KHALED NORDIN: BILA RASUAH MENJADI BUDAYA UMNO & AMANAH DIKHIANATI

Image result for khaled nordin

"UMNO tidak lagi boleh hanya jadi pemerhati, bila bangsa masih bergelumang dengan kemiskinan dan jurang keberadaan. UMNO tidak boleh berdiam diri, kalau rasuah jadi budaya atau amanah di khianati. UMNO tidak boleh hanya membisu bila parti tidak lagi mengutamakan perjuangan bangsa Melayu tetapi digunakan untuk membela golongan tertentu atas nama kesetiaan pada parti atau disiplin kepartian mentaati pemimpin. Sudah sampai masanya UMNO bergerak beberapa langkah ke hadapan. Lebih proaktif dan lebih dominan." - Menteri Besar Johor Mohamed Khaled Nordin, ketika merasmikan persidangan Wanita UMNO Bahagian Pasir gudang pada 2hb Ogos 2015 di Dewan MPJBT Jalan Gunung, Seri Alam.


Semuga doa mereka dimakbulkan Allah SWT.

2 comments:

Anonymous said...

Khaled nordin ni ada jugak yg kena tendang dek najib ni.Tapi khaled nordin memang bagus,dia mentadbir johor dengan baik,lagi bagus dr ghani kot.Kalau najib nak tendang khaled ingat tak lepas,sultan johor mesti back up dia.Kalau najib berani juga,cubalah..jangan sampai umno berkubur di istana johor.Di situ umno ditubuhkan di situ dia berkubur.

Sentimen pada najib dan umno memang di tahap terendah skrg ni di johor.Najib tak boleh buat apa dah.Kalau umno sayang pada parti cuma ada satu cara yg umno pun sedia maklum...

mustafa8785 said...

alhamdulillah, di celah keruntuhan bertaburan dimerata tempat, masih ada yg bangkit dgn berani memelihara - agama dan bangsa.
syabas.