Sunday, December 8, 2019

ZURAIDA DOA ANWAR IBRAHIM MATI DALAM HUSNUL KHOTIMAH

Image result for anwar rawther


“Saya dah jalankan tugas untuk menegur dan perkara-perkara yang mengaibkan saya tak boleh cerita tapi saya dah jalankan tugas saya. Saya tak mahu dipersoalkan Allah kenapa tahu tapi mendiamkan diri. Saya iringkan doa buat presiden supaya mati dalam kebaikan (husnul khotimah) bukan dalam keburukan,” ZURAIDA KAMARUDDIN


Apa maksud Zuraida?

Apa yang Anwar lakukan yang menyebabkan Zuraida mendoakan agar Anwar MATI di dalam kebaikan?

Mungkin Wan Azizah Ismail tahu jawapannya? 

Adakah Zuraida merujuk kepada dakwaan Yusoff Rawther?

Antara kandungan SD Mohamad Yusoff Rawther: "Kemudiannya, Datuk Seri Anwar membuka ZIP seluarnya dan keluarkan ALAT SULITnya. Dia menarik tangan kiri saya untuk memegang alat sulitnya yang separuh tegang. Dia tanya pada saya "you suka,". Saya menarik balik tangan saya dan berdiri mendiamkan diri, hanya menggelengkan kepala."

Yang Jelapang pelik, kenapa hal-hal seks dengan JANTAN ini hanya melibatkan Anwar. Tak ada pun orang tuduh Najib Razak atau mana-mana pemimpin Umno hal-hal jantan ini.

Image

Image
Image





No comments: