Thursday, October 18, 2018

ANWAR KENA COOL BILA DIAJU SOALAN LIWAT

Image result for anwar saiful port dickson

SOALAN dari seorang pelajar Unisel kepada Anwar Ibrahim malam tadi: "Saya nak tahu, sama ada pihak mana yang bersalah dalam kes liwat terdahulu sama ada Datuk Seri (Anwar) bersalah atau ini satu fitnah pihak sebelah sana?."

Menurut laporan Malaysiakini, Anwar TEMPELAK pelajar tersebut.

Jawab Anwar:"Sekarang sudah 2018. Kalau kamu masih tak faham lagi (tentang kes liwat), kamu baca apa? Kamu dengar apa? Kita dah terangkan di Youtube, di Facebook, dan ada buku yang menerangkan semuanya sekali. Bacalah, jangan malas.”

Kenapa nak tempelak/jelak. Tak kan tanya pun tak boleh?

Tahniah kepada pelajar yang bertanyakan soalan tersebut. Sergahan jangan malas membaca itu, jawapan defensif.

Ramai hendak dengar jawapan Anwar kepada soalan tersebut, malangnya tidak dijawab oleh Anwar.

Jika ada peluang, tanya lagi. 

Kepada pelajar Unisel tersebut, sebenarnya soalan macam ini boleh juga dikemukakan kepada Saiful Bukhary Azlan, Shazryl Eskay Abdullah yang sekarang ini menternak kambing di Padang Terap, Kedah, S.Nalakaruppan, Sukma Darmawan,  Munawar Anees, Azizan Abu Bakar yang memberitahu mahkamah beliau pernah diliwat 10 hingga 15 kali pada tahun 1992 dan beberapa orang lagi.

Harap Anwar "cool" jika ada lagi soalan-soalan seumpama ini.

Bukan apa, jika Dato' Seri jadi PM besok, Dato' Seri lah Perdana Menteri pertama Malaysia yang mempunyai banyak dakwaan skandal seks. Saya hanya kata dakwaan.

Tetapi biasalah orang Melayu. Kalau ada video orang biasa dituduh liwat dan zina, semua orang percaya.

Tetapi bila ada video pemimpin, orang Melayu lebih percaya pemimpin. Macam-macam alasan diberikan - perut buncit lah, perut pemimpin itu tak buncit, macam-macam lah. 

Banyak bersabar lah Dato' Seri. Sampai ke akhir hayat soalan liwat ini akan ditanya. 

Orang tak tanya pada Najib Razak hal liwat. Orang tak tanya pada Dr Mahathir Mohamad hal liwat.

Jadi Dato Seri kena cool. Jangan gelabah.

Sementara itu tahniah Dato' Seri atas kemenangan di Port Dickson.

Nampak jelas Dato' Seri bertungkus lumus berkempen walaupun melawan calon bebas yang diselubungi bermacam-macam skandal.

Mungkin di dalam kesibukan Dato' Seri berkempen, Dato Seri tidak berkesempatan melihat satu video yang terbit dari kempen di Port Dickson.

Ini video nya.





https://www.malaysiakini.com/news/447805

http://www.sinarharian.com.my/nasional/betul-ke-meliwat-ini-jawapan-anwar-1.893136

1 comment:

Anonymous said...

Tak habis2 berlakun. Patut taubat minta ampun drp Allah. Sebelum laknat yg lebih besar dtg. Dpt 82 undi itu adalah penghinaan dan laknat Allah. Tunggulah laknat Allah
yg bebih besar. Anehnya Anuar menang bergaya dan mendapat penghormatan org ramai. Adakah itu tanda Anuar dapat laknat Allah taala.