Saturday, November 18, 2017

ROSMAH MANSOR: PRU 14 SEBELUM JULAI 2018

Image result for rosmah

PRU-14 akan diadakan sebelum Julai, kata Rosmah Mansor.

Semuga selepas ini TIADA lagi keperluan untuk ahli serta pemimpin Umno dan wartawan untuk terus bertanya kepada suami Rosmah, Najib Razak, mengenai tarikh pilihanraya.

Kenyataan Rosmah ini sudah menjawab soalan tersebut.


RUJUKAN



PRU14 mungkin sebelum Julai, kata Rosmah




ISTERI perdana menteri, Rosmah Mansur mengatakan beliau tidak tahu bilakah Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14), tetapi tidak menolak kemungkinan ia diadakan sebelum Julai tahun depan.

"Saya tak tahu, tapi saya rasa mestilah sebelum Julai.

"Jadi Majlis Tertinggi (Umno) selalu bincang. Tiap-tiap bulan bermesyuarat bila PRU 14 akan diadakan," katanya pada Majlis Tahunan Bersama Skuad Sayang, di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) hari ini.

Menurutnya lagi, Najib pernah bertanyakan pendapat beliau masa yang sesuai untuk mengadakan pilihan raya, soalan yang diketepikannya kerana menurutnya, beliau bukanlah seseorang yang arif dalam bidang politik.


"Saya nampak muka-muka (Wanita Umno) sudah bersedia menghadapi pilihan raya. Jangan tanya saya bila sebab saya tidak tahu.

"Saya rasa Yang Amat Berhormat (Najib) pun tak tahu. Lepas itu dia tanya saya, when you think we should have (pilihan raya). Saya kata i don't knowlah, i don't know politik," kata Rosmah.

 – 18 November, 2017.

2 comments:

Anonymous said...

Kalau ikut suami MO1 ni..x perlu PRU..biar mereka terus berkuasa selamanya....

Anonymous said...

Amat menakutkan...