Thursday, September 28, 2017

KHAIRY JAMALUDDIN ADA MASALAH DENGAN NAJIB RAZAK?

Image result for kadir jasin

JELAPANG tertarik dengan tulisan blogger Kadir Jasin.

Ada beberapa persoalan diketengahkan oleh Kadir menerusi blog beliau.

Soalan-soalannya:


1.Apakah implikasi penahanan Ketua Pemuda Umno Bagan Datuk oleh Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia (SPRM) terhadap Ketua Bahagian merangkap Timbalan Perdana Menteri, Menteri Dalam Negeri dan “pemangku” Timbalan Presiden Umno, (Datuk Seri) Ahmad Zahid Hamidi?


2. Apakah benar Presiden PAS, Tuan Guru (Datuk Seri) Abdul Hadi Awang menyimpan rahsia siapa dalam Umno dan Kabinat yang Perdana Menteri,(Datuk Seri I Mappadulung Daeng Mattimung Karaeng Sandrobone Sultan Abdul Jalil) Mohd Najib Abdul Razak, tidak percaya?
Image result for khairuddin+kereta+isteri
3. Apakah benar duit yang KONONNYA dibagi oleh Najib/Umno kepada PAS digunakan untuk berniaga (antaranya kosmatik) tetapi rugi?


4. Apakah benar Ketua Pemuda Umno merangkap Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin, sudah hilang peranan sebagai peneraju National Transformation (TN50)?



Khairy (kiri) "dilucutkan" peranan dalam TN50?

5. Apakah benar berlaku keretakan besar di antara KJ dengan bosnya sehingga jemputan untuk berpow-wow pun tidak diendahkan?


6. Apakah benar sebuah GLC yang diaspirasikan oleh Najib yang kini mengalami masalah perniagaan gagal menunaikan syarat hutang kepada sebuah bank GLC yang penting kepada pelaburan Bumiputera?


Banyak rakyat jelata hendak tahu kerana soalan-soalan di atas adalah renspons saya kepada soalan yang mereka tujukan kepada saya.


Wallahuaklam.



2 comments:

Anonymous said...

Kikiki..pusing keliling auta satu dunia..penyakit org2 kecewa..bo layan laa

Anonymous said...

Najib dan kj ok je..
Sama2 makan.