Friday, April 9, 2010

CINTA BUNG MOKHTAR PADA ZIZIE & UMNO

Di sana-sini, ramai yang bergosip mengenai kehadiran Ahli Parlimen Kinabatangan Bung Mokhtar bersama isteri baru beliau Zizie Izzete di Anugerah Bintang Popular Berita Harian di Genting Highlands baru-baru ini.
http://budakkampungonline.blogspot.com/

Di Eropah, bukan semua artis yang boleh memijak Red Carpet atau Permaidani Merah. Di Malaysia jarang kita mendengar Ahli Parlimen atau pemimpin negara diberi peluang mendapat layanan Permaidani Merah.

Bung Mokhtar mungkin menjadi Ahli Parlimen Umno yang pertama diberi penghormatan berjalan berpegangan tangan di atas Red Carpet bersama isteri baru beliau.

Kehadiran Bung di majlis tersebut menjadi buah mulut orang-orang Umno di coffee-coffee house. Ada di antara mereka kurang senang dengan tindak tanduk Bung kerana mungkin ianya menggambarkan cara hidup pemimpin Umno.

Gambar Bung di kelab malam bersama Zizie juga menjadi tajuk perbualan mereka. Kita faham kenapa ada di kalangan Umno kurang senang akan gambar-gambar seumpama ini. Umno bimbang akan pandangan negatif rakyat terhadap pemimpinnya.

Mungkin bagi Bung, kejayaan beliau memikat Zizie juga merupakan kejayaan Umno.

Husin Lempoyang: http://the-antics-of-husin-lempoyang.blogspot.com/2010/04/lompat-bung-lompat.html

2 comments:

Anonymous said...

Mintak maaf banyak2lah ...terus terang aku cakap yang selama ni memang aku baca yang si Bung ni kena bayar banyak duit untuk orang nak tido ngan dia selain bini dia. Kau tengok jelah kelakuan dia kat parlimen. Memang macam sakai. Cakap tak pakai otak tapi berlagak macam pandai sangat. Pasal dia nilah aku malu nak mengaku jadi orang UMNO.
Bini baru dia nilah, betul2 aku tak faham. Kalau ikut hukum alam, Bung ni memang padan ngan mak dia je. Tapi duit adalah segalanya.
Sudah-sudahlah Bung, orang loyalah tengok kau ni. Macam mana orang semua tak lari ke pembangkang. Perangai sakai kau nilah sebenar antara faktor2 utama.

Anonymous said...

Bila lagi nak rasa daging muda Bro!? Bukan aku sokong dia tapi apa nak jelous? Yang penting dia bahagia dan kau yang tak bahagia, sebab hati kau penuh dengan rasa benci dan busuk terhadap orang lain. Yang rosak kau jugak. Bila lagi Melayu nak maju kalau mempunyai sikap hati yang busuk. Biar dia selesaikian masalah rumahtangga dia. Bagi aku..biasa-biasa saja. Ha!ha!ha!