Monday, February 20, 2017

ROMANTIKNYA AHLI PARLIMEN PAS AT-TAKIRI. HADIAH AUDI KEPADA BINI NO 2



HEBAT Ahli Parlimen Pas Khairuddin Aman Razali At-Takiri.

Hadiah beliau kepada isteri kedua - Audi Q7.

Jika Allahyarham Ustaz Fadzil Noor masih hidup, sudah pasti beliau dapat melihat bagaimana mewahnya kehidupan Ahli Parlimen Pas di era Hadi Awang ini.

Cerita kereta besar tak menghairankan kepada Hadi. Dulu-dulu semasa Mitsubishi Pajero tengah TOP, Hadi lah antara orang pertama pakai kereta HEBAT ini.

Terkenang Jelapang kepada Allahyarham Ustaz Fadzil. Ke sana ke mari dengan Toyota Corona KP 17 yang uzur. Kasihan melihat Allahyarham dan demi kasih sayang ahli Pas kepada Allahyarham Ustaz Fadzil, ahli-ahli Pas menghadiahkan kereta Mercedes second hand kepada Presiden mereka.

Sekiranya Allahyarham masih ada, sudah pasti beliau dapat menyaksikan betapa hebatnya Ahli-Ahli Parlimen Pas di bawah Hadi. Ada Ahli Parlimen Pas pakai VELLFIRE. Ada katanya pusing Kelantan dengan HELIKOPTER.

Hebat pemimpin Pas sekarang.

Tahniah kepada At-Takiri.

P/S: Dalam twitter ada orang sebut ada Ahli Parlimen berhutang. Dah 5 tahun tak bayar. Elok Khairuddin At-Takiri nasihatkan Ahli Parlimen ini bayar hutang sebelum RUU355 berkuatkuasa.

Kasihan nanti. Kalau dah berkuatkuasa, susah nanti. Kita juga harap RUU355 ini tidak digunakan kepada seorang pemimpin Pas yang dahulunya dirakam berasmara di atas katil bersama seorang wanita di sebuah hotel di Kuala Lumpur.

Yang Jelapang tak boleh lupa, seluar dalam besarnya.

3 comments:

Anonymous said...



bini no 2 rupanya ada BMW & Merc le.. baca FB dia

Anonymous said...

Apa kah orang2 pas ini hebat belaka, banyak pasang dua malah ada tiga dan empat. Apakah tenaga batin mereka ini memang superpower. Ingin nak belajar, ada yang sudi.

Anonymous said...

Kalu x silap bini no. 2 dia tu mmg ada syarikat kosmetik,dia sndiri pn ada syarikat.Better check dl info sblm post pape,tkut jd fitnah