Saturday, February 27, 2010

MUHYIDDIN TUTUP BLOG?


Kalau dahulu blog Najib Razak ketika beliau menjadi Timbalan Perdana Menteri dikenali sebagai 1Malaysia dan seterusnya menjadi gagasan beliau apabila menjadi Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin, Timbalan beliau menamakan blog beliau MY-MALAYSIA.

Pelancaran blog tersebut dibuat dengan penuh warna-warni di Angkasapuri. Semasa melancarkan blog beliau, Muhyiddin berkata: "Langkah mewujudkan laman web itu adalah sebagai salah satu usaha untuk mendekati anak-anak muda melalui media sosial. Anak-anak muda sekarang inginkan kerajaan yang dikatakan lebih telus, dalam erti kata menjelaskan dan menjawab apa sahaja isu yang dibangkitkan."

Belum pun genap sebulan, blog Muhyiddin telah ditutup. Dalam satu posting yang disiarkan oleh MyKmu Johor, satu persoalan telah diutarakan. MyKmu Johor bertanya:

Siapa Punya Angkara??? My-Malaysia.com.my Di ditutup..
Klik link berikut untuk posting yang siarkan oleh MyKmu Johor: http://www.mykmujohor.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1406&Itemid=53

Sekiranya benar Muhyiddin menutup blog beliau, apakah puncanya?

Adakah ianya disebabkan desas-desus mengenai polemik dalam Umno seperti yang disiarkan oleh Malaysiakini baru-baru ini?

Untuk artikel mengenai Muhyiddin dan Najib yang disiarkan oleh Malaysiakini, sila lihat di blog ini. http://kamal-talksmalaysia.blogspot.com/2010/02/is-muhyiddin-sharpening-his-knife.html

1 comment:

Detguaq said...

Salam bro jelapang,

Harap dapat berhubungan.

Ini e-mail saya:

detguaq@gmail.com