Sunday, November 1, 2009

NAJIB: HAK SAYA LANTIK TEE KEAT & KOH TSU KOON

Hari ini Najib Razak menyatakan pendirian beliau terhadap kenyataan Mohamad Aziz yang mendesak Ong Tee Keat dan Koh Tsu Koon meletakkan jawatan.

"Jangan persoalkan, ini hak saya sebagai Perdana Menteri, dan saya membuat ini bukan (kerana) saya nak gunakan kuasa, (ini) sebab saya fikir saya pengerusi Barisan Nasional... saya kena buat keputusan untuk kepentingan Barisan Nasional.

"Saya bukan Presiden Umno sahaja, saya pengerusi Barisan Nasional. Saya bukan sahaja Perdana Menteri untuk orang Melayu, saya Perdana Menteri untuk semua rakyat Malaysia."

Kenyataan Najib semasa berucap merasmikan Persidangan Perwakilan Nasional parti Gerakan hari ini. http://www.bernama.com/bernama/v5/bm/news_lite.php?id=451467

1 comment:

denaihati said...

Pemimpin juga ada HAK tegur PM ... tak gitu. Tai tulah apa juga parti yg memerintah perlu membahagi2kan jawatan ikut parti yg belum tentu boleh buat kerja...tapi kena juga bagi jawatan tersebut.